Yukarı git


19 Kasım 2017, 19:11:15
Reklamlar  

Gönderen Konu: Yol çizgilerinden geçerken kayma - Giu  (Okunma sayısı 1064 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yasinz

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2017, 10:58:00
  • İleti: 10
Yol çizgilerinden geçerken kayma - Giu
« : 26 Mayıs 2017, 13:12:55 »
İyi günler arkadaşlar. 2013 Giu dizel aracıma kamber ayarı yapıldı. Daha sonra özellikle ıslak yolda yol ortasındaki yol çizgileri veya sarı renkli ok işaretlerinin üzerinden geçerken aracın arkası savrulacak gibi sağ sol yalpalamaya başladı. Daha sonra bir rot ayarı yaptırdım. Arka sol ve sağ yanlıştı. Ayar yapıldı yalnız sıfırlayamadılar. Bir taraf 5 küsür, diğer taraf 3 küsürde kaldı. 1 ay kullan tekrar gel dediler. Bir daha yalpalamayacak denildi. Yalnız yine yalpalıyor. Sadece o şerifler üzerinde sollamaya çıkarken ve ok işaretleri vs... üzerinden geçerken yapıyor bu reaksiyonu. D ve N da neyse A modunda da aynı reaksiyonu yapıyor.

Benzer olayla karşılaşan ya da sebebi konusunda bilgi sahibi olan varsa yazabilir mi?






Konuyu Paylaş:
  facebook  twitter

yasinz

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2017, 10:58:00
  • İleti: 10
Hiç yorum yapacak ya da buna benzer bir sorunla karşılaşan olmadı mı ?


alisto

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    20 Nisan 2014, 00:48:59
  • İleti: 522
  • 74 Mesajı Toplam
    88 Kere Beğenildi
Boya değil ama kabartma gibi olan yol çizgilerinin üzerinde tutunma çok zayıflıyor. Yıllar önce başka marka bir araçla tecrübemiz olmuştu. Ama giu da arkanın savrulmasına sebep olacak bir durum varsa bunun sadece Zeminden olduğunu zannetmiyorum. Çünkü ne kadar zorlasam da giu bırakmıyor arkayı.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Ruhumuz olmadan sadece birer makineyiz

yasinz

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2017, 10:58:00
  • İleti: 10
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Boya değil ama kabartma gibi olan yol çizgilerinin üzerinde tutunma çok zayıflıyor. Yıllar önce başka marka bir araçla tecrübemiz olmuştu. Ama giu da arkanın savrulmasına sebep olacak bir durum varsa bunun sadece Zeminden olduğunu zannetmiyorum. Çünkü ne kadar zorlasam da giu bırakmıyor arkayı.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Savrulma demeyelim. Beşik gibi sallanıyor çizgi üzerinden geçerken. Arka rot ayarları gibi görünüyor sebep... Daha önce yoktu. Benim gereksiz bir sorum neticesinde kamber ayarı yapılması sonrasında bu durum baş gösterdi. Böyle bir deneyim yaşayan oldu mu?


altunc

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    02 Şubat 2016, 23:55:00
  • İleti: 54
  • 7 Mesajı Toplam
    7 Kere Beğenildi
Selamlar. Probleminiz negatif kamber acisindan oturu olabilir. Konfor kullanimdan spor kullanima ayarlandiysa bu belirgin yol tutus farklari yaratabilir. Ote yandan aracinizin lastik durumu , lastiklerin basinc durumu , yuruyen aksamda olusmus stres , eskiyen parcalar yada darbe yine size yol tutus kaybi olarak donecektir. Bu arada amortisorlerin durumu da baska bir etken. Tavsiyem yuruyen aksamlari , lastik dahil gozden gecirmeniz. Bu arada bazi rot balans ekipmanlarinin kalibrasyonu da hatali olabilir. Baska bir yerde tekrar yaptirmaniz faydaniza olacaktir. Mumkunse lazer ile ayar yapabilecek bir rot balanscida yaptirin.


altunc 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: Tuncay N (04 Ekim 2017, 12:59:17)

yasinz

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2017, 10:58:00
  • İleti: 10
Lazer ile? Eski tip rot ayarı diyorsunuz galiba. Bilgisayarsız yani. Doğru mu anladım? Görsel bakıldığında kamber negatif değil, pozitif. Ama rot balansçılar, özellikle bilgisayarla bu işi yaparlar, caster ve toe açılarına bakmıyorlar pek. Kamberi düzeltip postalıyorlar müşteriyi. Küçük çukurlarda da arkada sağ-sol sallantı hissediyorum bu arada.


altunc

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    02 Şubat 2016, 23:55:00
  • İleti: 54
  • 7 Mesajı Toplam
    7 Kere Beğenildi
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Lazer ile? Eski tip rot ayarı diyorsunuz galiba. Bilgisayarsız yani. Doğru mu anladım? Görsel bakıldığında kamber negatif değil, pozitif. Ama rot balansçılar, özellikle bilgisayarla bu işi yaparlar, caster ve toe açılarına bakmıyorlar pek. Kamberi düzeltip postalıyorlar müşteriyi. Küçük çukurlarda da arkada sağ-sol sallantı hissediyorum bu arada.
Hayir tamamen bilgisayarli sistemden bahsediyorum. Bu arada pozitif kamberde boyle problem yasamaniz normal bence. Fabrika degerini bilmiyorum ama olmasi gereken negatif kamber gibi duruyor benim aracima bakinca.


altunc 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: Tuncay N (04 Ekim 2017, 12:59:55)

yasinz

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2017, 10:58:00
  • İleti: 10
Bu sorun çözüldü arkadaşlar. Benzer sorun yaşayanlar için çözüm kaynağı bilgisayarsız rot ayarıdır. Eski düzen. Bilgisayarda yapılan işlemde ön ve arkayı dengelerken bozuk olan önden önce arkayı yapıyorlar. Arka öne göre bozulmuş oluyor. Sonra öne geçiyorlar önü doğru yapıyorlar ama arka yine bozuk kalıyor... Bilgilerinize...


Seo4Smf Tagleri: geçerken çizgilerinden kayma 
 

Forum Yasal Uyarı
Forum Sistemi: SMF 2.0.11 | SMF © 2011, Simple Machines
Seo4Smf 2.0 © Smf Mod Smf Destek

Uyarı:Sitemizdeki Materyallerin Kaynak Belirtilmeden Başka Sitelerde Yayınlanması Yasaktır.

Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi sikayet@alfaturk.com adresine yollayabilirsiniz.