Yukarı git


15 Aralık 2017, 15:11:59
Reklamlar  

Gönderen Konu: Motor Dersi Anlatım  (Okunma sayısı 9204 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Tuncay N

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    13 Ekim 2011, 21:37:41
  • İleti: 5387
  • 314 Mesajı Toplam
    406 Kere Beğenildi
Ynt: Ynt: Motor Dersi Anlatım
« Yanıtla #15 : 27 Kasım 2013, 17:57:14 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
iyi ateşleme yapması için.bujinin biri ince diğeri kalındır
yani tek buji olmuş olsaydı performans daha düşük olacaktı öyle mı? Bu fark hissedilir bi fark mı?

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


Aynen öyle. Performans için önemli bir şey. Zaten bujilerimiz de çok kaliteli bujiler. Çoğu markada sonradan performans bujisi olarak takılan modellerden. Ferrari F355'te de aynı bujilerden var diyelim, yeter...






Konuyu Paylaş:
  facebook  twitter
Kimde bir güzellik varsa, bilsin ki o ödünçtür. (Mevlana)

halil

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    20 Şubat 2012, 10:56:45
  • İleti: 2634
  • 115 Mesajı Toplam
    134 Kere Beğenildi
Ynt: Ynt: Motor Dersi Anlatım
« Yanıtla #16 : 27 Kasım 2013, 18:13:45 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
iyi ateşleme yapması için.bujinin biri ince diğeri kalındır
yani tek buji olmuş olsaydı performans daha düşük olacaktı öyle mı? Bu fark hissedilir bi fark mı?

GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

bujilerin birer tanesinin kablosunu çıkartıp deneyebilirsiniz.aradaki farkı görürüsünüz..


hhuurrkkaann

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Haziran 2012, 22:03:17
  • İleti: 270
  • 10 Mesajı Toplam
    10 Kere Beğenildi
Ynt: Motor Dersi Anlatım
« Yanıtla #17 : 26 Aralık 2014, 18:41:15 »
konuya ek bu video da hoşuma gitti... inceleyebilirsiniz.








arda0202

    Çevrimdışı
  • Yeni Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    02 Ocak 2015, 23:03:46
  • İleti: 8
Ynt: Motor Dersi Anlatım
« Yanıtla #18 : 02 Ocak 2015, 23:42:26 »
Arkadaşlar 2001 model alfa Romeo 156 T.S aracınbulunmakta benim pproblemin araç ısındıktan sonra rölanti 350-1300 arası geziniyor(boşta iken) araç ile yüksek devirden durmaya çalıştığımda stop ediyor özellikle ışıklarda oluyor stop demeden sonra çalıştırmada skıntı çekmiyorum
Bu konu hakkında boğaz kelebeği değişti ve tanıtımı yapıldı
Bujiler kontrol edildi
Lamda sensörü 1 değişti araç bilgisayarda arıza gösteremiyor sizce neden yapar şanlıurfada bulunmaktayım malum alfa ustası her yerde bulunmuyor
Yardımcı olursanız çok sevinirim
Herkese hayırlı akşamlar


hhuurrkkaann

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Haziran 2012, 22:03:17
  • İleti: 270
  • 10 Mesajı Toplam
    10 Kere Beğenildi
Ynt: Motor Dersi Anlatım
« Yanıtla #19 : 03 Ocak 2015, 10:52:34 »
Rolanti motorun arizalanmis olma ihtimali yuksek...

Motorun surucu tarafindan cikan kalin siyah hortumun, motora giren ucu degil de, diger tarafa giden kismini cikar, icinden bir yay cikacak, o yayi hafifce gerdir ve geri tak. Cok hafif gerdir cok gerdirme...bu konu ile ilgili bilgi forumda mevcut. Motor basligi altindaki konularda olmasi lazim...
Gecmis olsun...


Seo4Smf Tagleri: motor dersi anlatım 
 

Forum Yasal Uyarı
Forum Sistemi: SMF 2.0.11 | SMF © 2011, Simple Machines
Seo4Smf 2.0 © Smf Mod Smf Destek

Uyarı:Sitemizdeki Materyallerin Kaynak Belirtilmeden Başka Sitelerde Yayınlanması Yasaktır.

Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi sikayet@alfaturk.com adresine yollayabilirsiniz.