Yukarı git


18 Kasım 2017, 04:08:28
Reklamlar  

Gönderen Konu: gulietta 1,4 170 hp lpg  (Okunma sayısı 10414 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

ata.özcan

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    11 Nisan 2014, 17:40:10
  • İleti: 399
  • 40 Mesajı Toplam
    46 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #30 : 10 Kasım 2015, 09:58:23 »
ben 30.000 km lpg ile 120 lik olanı kullandım ilk taktırdıgımda bazı sorunlar yasadım daha sonra yapılan ayarla iş düzeldi ve hiç problemsiz 30000 km kullandım.şu an 170 lik multiair modelini düşünüyorum yine lpg taktıracagım araştırmalarıma göre fiat bravodaki multiair motorlar lpg ile gayet saglıklı calısıyor dizelin performansı hoşuma gitmedigi için dizeli hiç düşünmedim ..ilk alırken italyada lpg li satıldıgı için 120 lik aldım araştırdım kullandıkları kit markasını bile ögrendim ve bir cok problemler yaşadıklarını okudum bu yüzdende direkt brc veya prinsi araştırdım ve brc taktırdım eger 170 lik alırsam direkt prins taktırırım 170 lik motorda iki fark var turbo ve multiair modülü diye biliyorum.bence iyi bir işcilikle multiaire de lpg takılabilir..tercih meselesi ancak şu bir gercek lpg li giulietta yı satmak daha zorr.






Konuyu Paylaş:
  facebook  twitter

ayredin1982

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Haziran 2014, 09:36:10
  • İleti: 87
  • 7 Mesajı Toplam
    7 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #31 : 10 Kasım 2015, 11:00:20 »
Burada kimse kimseye kılavuzluk yapmıyor sadece yapılmak istenen, lpg firmaları uygulamaları ve akabinde yapılan bir lpg uygulaması  hakkında bilgilendirme yapılıyor.Önceki mesajları okumadan böyle bir kanaate varılması çok yanlış.


Nitekim ben bu lpg uygulamasını yaparken tabikii araştırdım ve hiç kimseye kılavuzluk yapmak için buraya yazmadım. buradaki kişilerin deneyim ve tecrübelerinden faydalanmak amacıyla yazdım.Ayrıca ben bu işin ticaretini de yapmıyorum ticaretini yapmadığım içinde gözlemlerim daha objektif olacağı kanaatindeyim.


Ben Lpg li aracımıda satlığa çıkarmadım.Ayrıca lpgli araç  satılırmış satılmazmış yada hemen satılırmış bunlarla ilgili bir konuda açmadım.Ancak şunuda söyleyeyim. Piyasada satılan benzinli araçları almak isteyen büyük bir çoğunluk, üzerinde lpg olan araç ararken bu araçta nasıl tam tersi bir durum oluşur anlam veremedim.Piyasası olurmu olmaz mı bunu yorumlar değil arz ve talebe göre değerlendirme yapılır..Bazı ispatı yapılamayan yorumlar bu araca olan  ön yargıları daha artırabilir.Ben şahsen lpg ile ilgili bir sıkıntı çıkacağını zannetmiyorum.Ayrıca bu Zamanında 2009 model 1.4 t jet active bravom vardı.O zamanlarda lpg ile ilgili olumsuz geri dönüşler almıştım ve 30000 km kullanmıştım.Önemli bir sıkıntıda çıkmamıştı.

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Yukarıdaki linke bakıldığında italyada bu araç lpg uygulattıran bir çok kişi olduğu görünür.Ayrıca italyada doğalgaz ve lpg araçlar teşvik kapsamında olduğundan dolayı lpg uygulanabilecek motorlara öncelik verildiğini biliyorum.
Ön yargı olumlu veya olumsuz insanları yanlış yönlendirir.Buradan kullandığım aracın lpg si ile ilgili peyderpey  yazmaya ve merak eden kişileri bilgilendirmeye devam edeceğim.


Tekrardan belirteyim önceki mesajlarımda da olduğu gibi takdırdığım lpg nin 8500 km sorun olmadığını ancak bu demek değildir ki 8501 inci km'de sorun olmayacağı anlamına gelmez.Bu konu tavsiye etme veya kılavuzluk yapmak için açılmamıştır.Aksine forumda merak edenleri bilgilendirme amacıyla açılmıştır.



« Son Düzenleme: 10 Kasım 2015, 16:38:27 Gönderen: ayredin1982 »


ayredin1982 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: Alfa--38 (04 Mart 2016, 01:08:25)

Veloce

    Çevrimdışı
  • Galeri Sahibi
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Ocak 2013, 21:30:47
  • İleti: 2415
  • 215 Mesajı Toplam
    292 Kere Beğenildi
    • Veloce Alfa Romeo
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #32 : 11 Kasım 2015, 05:22:48 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Burada kimse kimseye kılavuzluk yapm....

Değerli kardeşim neden bu şekilde bir savunmaya geçmiş olduğunu anlamakta zorluk çekiyorum. Zaten önceki mesajları tamamen okudum. Bence sen benim neyi neden yazdığımı anlayamamışsın ve tavsiyem, öncesini sonrasını değil, benim yazmış olduğum şeyleri tekrar okuman, anlaman. Benim ona buna birşey sormama gerek yok. İtalya'nın varoşlarında ne uygulamalar yapıldığını araştırmaya da ihtiyacım yok. Markamızdaki araçlar hakkında dünya çapında sürekli araştırmalar yapıp, bilgilerimizi de sürekli güncel tutuan kişileriz. Türkiye'de farklı marka çalışan birçok yetkili/yetkisiz satıcının REFERANS aldıkları bir firmaya sahip olan, FİYATLANDIRMA yapacakları zaman danıştığı birkaç kişiden biriyim. Alfa Romeo bizim PROFESYONEL hayatımızın da bir parçası.

Savunmaya geçmeden önce seni yerdiğimi değil tebrik ettiğimi nasıl görmezden gelirsin? Kılavuzluk yapıyor olmak  neden bu kadar yanlış göründü bir anda anlayamıyorum. Bilakis ben senin ya da seninki gibi yöntemlere başvuran, bunları uygulayabilme cesareti gösteren arkadaşları kutluyorum, yeri geliyor destekliyor ve teşvik de ediyorum. Merak eden birçok diğer insana yol gösterici nitelikte bilgiler paylaşılıyor bunların neticesinde. Bir yandan yaptığın şeyi ve paylaşımını olumlu görürken, diğer yandan bunun profesyonel bakış açısıyla günün şartlarındaki dezavantajlarını değerlendiriyorum. Beni biraz araştırmanı tavsiye ederim. Elimden geldiğince tüm dostlara hiçbirşey karşılığında yardım etmekten hiçbir zaman çekinmeyen biriyim.

"Ben aracımı satışa çıkarmadım, hemen satılırmış satılmazmış, bunla ilgili konu açmadım" demişsin... Şimdi bunu diyebilecekler için ayrıca farklı bir konu mu açmamız gerekiyor? Ortada bir konu varsa bunun enine boyuna konuşulması aynı başlık altında olur diye biliyoruz biz. Yıllardır bu forum bu şekilde işliyor. Yapmadım, etmedim, madım/medim ile biten bir sürü cümle yazmışsın, ben aksini iddia etmedim. Ticaretini yapıyorsun da demedim, aracını satıyorsun da demedim; neyi savunuyorsun anlamış değilim hala...

"Piyasada satılan benzinli araçları almak isteyen büyük bir çoğunluk, üzerinde lpg olan araç ararken bu araçta nasıl tam tersi bir durum oluşur anlam veremedim.Piyasası olurmu olmaz mı bunu yorumlar değil arz ve talebe göre değerlendirme yapılır.." Anlam veremediğin için profesyonel bakış açısı sundum zaten, arz ve talebin göbeğindeyim her dakika, aracını satılığa çıkartıp deneyebilirsin hemen. Alfa Romeo'yu diğer markalarla kıyaslamak zaten yapmış olduğun ilk hata, bu markada diğer markada olan herşeyi unutabilirsin. Kendinle çelişen bir bilgi de vermişsin ayrıca; İtalya'da madem lpg vs. teşvik kapsamında, neden adamlar 120 hp multiair olmayan motoru hem lpg hem standart olarak sunuyorlar da, daha çok tercih edilen bir modele lpg uygulamıyorlar acaba dersin? Neden koca İtalya'da senin referans gösterdiğin linkte acaba sadece 12 tanecik lpg'li araç var dersin?..

Küçük bir tavsiye, MultiAir ünitesi ve buna bağlı çevre birimlerinin fiyatlarını araştırın, kenrda bir bilgi olarak dursun. Biz Türkiye'deki bilinen tüm yetkili ve yetkisiz servisler ile, en iyi ustalarımız ile sürekli irtibat halindeyiz. Şahsi merak ve ilgimizden dolayı İtalya ve İngiltere ile gerektiği her zaman yazışıyor, bilgi alıyor gerektiği durumlarda feedback veriyoruz. 

Not: Kılavuz sözlük anlamı; Herhangi bir alanda ve konuda bilgi veren, yol yöntem gösteren vs. vs...

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

ykilinc

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    24 Ocak 2014, 23:43:12
  • İleti: 161
  • 19 Mesajı Toplam
    25 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #33 : 11 Kasım 2015, 07:24:25 »
@ayredin1982 mesajinizi okuyunca sizi yeren, elestiren biri mi olduda bu hassasiyeti gösteren biraz kizgin, alingan ve sert açıklamaya gerek duydunuz diye gecmis mesajlari usenmeden bir kez daha okudum.  Kilavuz kelimesini Veloce nikli arkadaşımız Volkan bey kullanmis gerekli yanitida kendi güzel bir dille yazmış ben ikinci okumamda da ilk okuduğumda da olumsuz bir mana cikaramadim. Aksine bu konuda az kisi oldugu icin sizin gibi arkadaşlarin tecrubelerinin kilavuz olacağını bununda degerli bir bilgi ve tecrube olduğunu anlatmış... konu bu kadar netken gereksiz yere gergin yazılar söylemler yazmayalim derim. Ben forumun yeni üyelerinden sayılırım ve sizin düşündüğünüz noktada yaziyi yazacak bir arkadaşıma tum konuları olabildiğince okuyan biri olarak denk gelmedim. O kafada arkadaslar enteresan bir sekilde barinamiyor... Ve bence siz bir konuyu actiginizda sadece sizin istediginiz kadarlik kisma cevap beklemeniz dogru olmaz. Insanlarin kendi tecrube ve bilgileri, görmüşlukleri doğrultusunda konunun baska bir boyutu varsa dile getirmeleri forum kültürünün temelidir. Volkan bey in aciklamalari ile konun anlasilacagini düşünüyorum. Ben neden bu yorumu yazdim, Yanlis anladığınizi cok net bir sekilde gördüğümü düşünerek harici bir kisi olarak fikrimi beyan ettim, umarım anlatabilip, anlasilabilmisimdir.
Saygilar


ykilinc 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: Veloce (12 Kasım 2015, 15:32:18)

ata.özcan

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    11 Nisan 2014, 17:40:10
  • İleti: 399
  • 40 Mesajı Toplam
    46 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #34 : 11 Kasım 2015, 08:04:30 »
multiair ünitesi 2500 tl civarı olmalı ancak lpg ile ilgili arza verdigini hic okumaddım.ben dizelde kullandım lpg de tercihim lpg nedeni havayı cok daha az kirletiyor ve enjektördü kirli yakıttı derdi yok 2003 te dizel golfümün 4 enjektörü için 800 tl istediler  yakıt bozmuş lpg dede cok sorunlarım oldu ancak multiair e bir zararı olacagını sanmıyorum.
su da bir gercek lpg li giulietta ya lpg li  ferrari muamelesi var 30.000 km de kazancım yaklasık 7000 tl 2000 tl  kit 5000 tl kazanc ben aracı 43000 e sattım alanda lpg li oldugu için tercih etti.lpg de benim aylık yakıt masrafım degişmiyor yaptıgım yol artıyor lpg tamamen tercih meselesi fiat motorlar bence lpg de cok problemsiz ..


ayredin1982

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Haziran 2014, 09:36:10
  • İleti: 87
  • 7 Mesajı Toplam
    7 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #35 : 11 Kasım 2015, 11:09:07 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Burada kimse kimseye kılavuzluk yapm....

Değerli kardeşim neden bu şekilde bir savunmaya geçmiş olduğunu anlamakta zorluk çekiyorum. Zaten önceki mesajları tamamen okudum. Bence sen benim neyi neden yazdığımı anlayamamışsın ve tavsiyem, öncesini sonrasını değil, benim yazmış olduğum şeyleri tekrar okuman, anlaman. Benim ona buna birşey sormama gerek yok. İtalya'nın varoşlarında ne uygulamalar yapıldığını araştırmaya da ihtiyacım yok. Markamızdaki araçlar hakkında dünya çapında sürekli araştırmalar yapıp, bilgilerimizi de sürekli güncel tutuan kişileriz. Türkiye'de farklı marka çalışan birçok yetkili/yetkisiz satıcının REFERANS aldıkları bir firmaya sahip olan, FİYATLANDIRMA yapacakları zaman danıştığı birkaç kişiden biriyim. Alfa Romeo bizim PROFESYONEL hayatımızın da bir parçası.

Savunmaya geçmeden önce seni yerdiğimi değil tebrik ettiğimi nasıl görmezden gelirsin? Kılavuzluk yapıyor olmak  neden bu kadar yanlış göründü bir anda anlayamıyorum. Bilakis ben senin ya da seninki gibi yöntemlere başvuran, bunları uygulayabilme cesareti gösteren arkadaşları kutluyorum, yeri geliyor destekliyor ve teşvik de ediyorum. Merak eden birçok diğer insana yol gösterici nitelikte bilgiler paylaşılıyor bunların neticesinde. Bir yandan yaptığın şeyi ve paylaşımını olumlu görürken, diğer yandan bunun profesyonel bakış açısıyla günün şartlarındaki dezavantajlarını değerlendiriyorum. Beni biraz araştırmanı tavsiye ederim. Elimden geldiğince tüm dostlara hiçbirşey karşılığında yardım etmekten hiçbir zaman çekinmeyen biriyim.

"Ben aracımı satışa çıkarmadım, hemen satılırmış satılmazmış, bunla ilgili konu açmadım" demişsin... Şimdi bunu diyebilecekler için ayrıca farklı bir konu mu açmamız gerekiyor? Ortada bir konu varsa bunun enine boyuna konuşulması aynı başlık altında olur diye biliyoruz biz. Yıllardır bu forum bu şekilde işliyor. Yapmadım, etmedim, madım/medim ile biten bir sürü cümle yazmışsın, ben aksini iddia etmedim. Ticaretini yapıyorsun da demedim, aracını satıyorsun da demedim; neyi savunuyorsun anlamış değilim hala...

"Piyasada satılan benzinli araçları almak isteyen büyük bir çoğunluk, üzerinde lpg olan araç ararken bu araçta nasıl tam tersi bir durum oluşur anlam veremedim.Piyasası olurmu olmaz mı bunu yorumlar değil arz ve talebe göre değerlendirme yapılır.." Anlam veremediğin için profesyonel bakış açısı sundum zaten, arz ve talebin göbeğindeyim her dakika, aracını satılığa çıkartıp deneyebilirsin hemen. Alfa Romeo'yu diğer markalarla kıyaslamak zaten yapmış olduğun ilk hata, bu markada diğer markada olan herşeyi unutabilirsin. Kendinle çelişen bir bilgi de vermişsin ayrıca; İtalya'da madem lpg vs. teşvik kapsamında, neden adamlar 120 hp multiair olmayan motoru hem lpg hem standart olarak sunuyorlar da, daha çok tercih edilen bir modele lpg uygulamıyorlar acaba dersin? Neden koca İtalya'da senin referans gösterdiğin linkte acaba sadece 12 tanecik lpg'li araç var dersin?..

Küçük bir tavsiye, MultiAir ünitesi ve buna bağlı çevre birimlerinin fiyatlarını araştırın, kenrda bir bilgi olarak dursun. Biz Türkiye'deki bilinen tüm yetkili ve yetkisiz servisler ile, en iyi ustalarımız ile sürekli irtibat halindeyiz. Şahsi merak ve ilgimizden dolayı İtalya ve İngiltere ile gerektiği her zaman yazışıyor, bilgi alıyor gerektiği durumlarda feedback veriyoruz. 

Not: Kılavuz sözlük anlamı; Herhangi bir alanda ve konuda bilgi veren, yol yöntem gösteren vs. vs...

Tekrardan söylemekte fayda görüyorum.Ben kimseye yol göstermek amacıyla bu konuyu açmadım.Şu belki olabilir taktırmak isteyenlere veya merak edenleri bilgilendirmek ve bilgi almak.Ben klavuzluk yapmayı bir kanala yönlendirmek babında düşündüm.Bu sayfaları okuyan biri lpg takdırır.Daha sonra sıkıntılar yaşarsa ben buna ön ayak olmak istemediğimi ve eksisi ile de artsısı ile de benim bu durumu (lpg dönüşümü ile ilgili sıkıntıları)kabullendiğimi belirtmek istedim.Ayrıca Lpg dönüşümü ve lpg firmasına yönlendirme gibi bir eğilimimin olmadığını vurgulamak istedim.Sonuçta kimseyle ticari bir ilişkimin olmadığını bu yüzden yazdım.Siz anlatamamış veya ben yanlış anlamış olabilirim.Kusura bakmayın.Olay bundan ibaret.

Ayrıca ykilinc'ada şunu hatırlatmak isterim forumda yeni eski kavramı olmaz.Konu dahilinde hakkında herkes düşüncelerini söylemeli.ilk mesajınızda beni eleştirmektense, varsa  konu hakkında ki fikirlerinizi almayı tercih ederdim.

Neyse aracın lpg li km 9000 oldu çok şükür bir sıkıntı yok.


ykilinc

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    24 Ocak 2014, 23:43:12
  • İleti: 161
  • 19 Mesajı Toplam
    25 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #36 : 11 Kasım 2015, 18:32:54 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Ayrıca ykilinc'ada şunu hatırlatmak isterim forumda yeni eski kavramı olmaz.Konu dahilinde hakkında herkes düşüncelerini söylemeli.ilk mesajınızda beni eleştirmektense, varsa  konu hakkında ki fikirlerinizi almayı tercih ederdim.

Neyse aracın lpg li km 9000 oldu çok şükür bir sıkıntı yok.
Ne demişim "Ben forumun yeni üyelerinden sayılırım ve sizin düşündüğünüz noktada yaziyi yazacak bir arkadaşıma tum konuları olabildiğince okuyan biri olarak denk gelmedim. "

Yeni eski kavramını niçin kullandığım ortada. Yeniler sussun eskiler konuşsun diye bir anlam mı çıkıyor?

Sizi  ilk mesajımda eleştirmek hedefinde değildim ancak şu noktada eleştiriyorum zira her yazılana bir savunma refleksi ile yanıt vermek çabasında olmak yerine en azından acaba ne demek istiyoru düşünüp değerlendirmek çok zor olmamalı...Volkan beyin mesajına yaklaşımınız ile benim mesajıma yaklaşımınız benzer uslupta ve bu noktada tutarlı olduğunuzu belli ediyorsunuz. Sizi tanımıyorum siz de beni ve bu noktada forum içerisinde bahsettiğiniz yaklaşımda biri olmadığını dolayısı ile sizi yeren bir yazıda göremediğimi-ki yazarı da size sonrasında açıkladı--söylüyorum. Burada pardon, şimdi farkettim demek yerine bu şekilde, bir önceki uslubu doğrular ikinci ve tartışma doğuran bir cevap vermek bence kötü bir seçenek. Tabi tercih sizin.

Neyse tartışıp konuyu başka bir noktaya çekmenin peşinde değilim. Gulietta 1.4 170 hp lpg isimli konuyu merak etmenin dışında, bu motor kombinasyonu ve LPG ile ilişkisinin değerlendirmesini yapabilecek bir tecrübem yok. LPG teknolojisi ve kullanım tecrübesi adına bilgim vardır ama açtığınız konuda LPG ve kullanımına dair genel bilgi arayışı beklentisi görmedim. Daha çok aracınızın motor seçeneğine dair spesifik bilgilendirmeler var ki bu konuyu benim adıma daha da okunur yapıyor. Bir fikrim olsa idi bu konuda da fikrimi beyan ederdim. Bundan şüpheniz olmasın.

Konuya son mesajımı atmış bulunuyorum. Tartışmak gayretinde değilim.



Veloce

    Çevrimdışı
  • Galeri Sahibi
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Ocak 2013, 21:30:47
  • İleti: 2415
  • 215 Mesajı Toplam
    292 Kere Beğenildi
    • Veloce Alfa Romeo
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #37 : 12 Kasım 2015, 15:21:22 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Ayrıca ykilinc'ada şunu hatırlatmak isterim forumda yeni eski kavramı olmaz.Konu dahilinde hakkında herkes düşüncelerini söylemeli.ilk mesajınızda beni eleştirmektense, varsa  konu hakkında ki fikirlerinizi almayı tercih ederdim.

Neyse aracın lpg li km 9000 oldu çok şükür bir sıkıntı yok.

Forumlarda "forumun eskisi, yenisi" diye bir kavram olmasının bir sebebi var elbette. Bu günlük hayatta yeni bir ortama girmekten farkı olmayan bir durum. ykilinc arkadaşımın bahsettiği aslında, farklı ortamların kendilerine göre farklı dinamikleri olduğu ve bu forumun dinamikleri arasında birbirine karşı aşağılayıcı ve küçük düşürücü tarzda söylemlerin olmadığı, bu tip insanlarında burada barınamadığından dolayı sizin içerlemenizi yersiz bulmasıdır. Savunmaya geçilecek bir durum olmadığı ve bu forumda insanların birbirlerinden saldırı mahiyetinde söylemler beklemeyeceğinden dolayı şaşırmasındandır tepkisi.

Forumun eskisi noktasında ise şöyle bir örnek vermek gerekirse, ben yıllardır tanıdığım bir arkadaşımla burdan ters düşme durumuna girsem de, "bunlar birbirlerine girecek kesin" şeklinde görülse de, eski arkadaş olduğumuzdan dolayı olayı kendi aramızda forum ortamı dışında telefonda ya da yüzyüze konuşur aramızda çözeriz... Daha ben tatlıya bağlanmamış bir mevzuya denk gelmedim ama dün foruma katılmış biri bugün benimle ters düşse durum hiç de böyle gelişmez takdir edersiniz...

Benim tavsiyem foruma yeni katılan herkesin belirli bir süre forum ortamını incelemesi, bu ortamın dinamikleri ve üye profili hakkında fikir sahibi olması ve bunu bilerek ortama adapte olması şeklinde olacaktır. Zaten şurada LPG konu başlığı altında asıl amacından saptırmış olduğumuz iletiler bile ortamda eski ve yeni kavramının bir anlamı olduğunu gösteriyor. Çok değil kısa bir süre sonra zaten siz de eskiyeceksiniz forumda. Çok keyifli arkadaşlıklar kurup, buluşmalara katılıp, aracınıza yaptığınız geliştirmeleri diğer dostlarla birlilkte yüzyüze paylaşıp değerlendireceksiniz. Bir nevi, hobinizi paylaşan arkadaşlar ile keyifli ortamları paylaşacaksınız... .

İletilerde kimsede bir art niyet olmadığı gayet açık. Herkes yapıcı. Bu yüzden şahsi kanaatim konuya kaldığı yerden LPG tecrübelerinin paylaşımı üzerinden devam etmek. Bilgileri paylaşmaya devam etmek. Birileri bilgi paylşacak, diğerleri soru soracak, başka birileri de endişelerini ve dezavantajları konuşurken diğerleri +/- leri tartacak... Forumun asıl amacı da bu değil mi zaten...

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

alisto

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    20 Nisan 2014, 00:48:59
  • İleti: 522
  • 74 Mesajı Toplam
    88 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #38 : 12 Kasım 2015, 16:35:36 »
Peki madem ben de konuya tekrar dönmüş olayım.


Olayın performans, araca uyumluluk, ekonomi kısımlarını geçerek, kendi sınıfında elit bir aracın, alışverişe merkezine girerken bagajının açılıp "beyefendi sizi buraya alamıyoruz, lütfen açık otoparka gider misiniz" söylemini yakıştıramıyorum.


ki muayene zamanı ekstra lpg onayları, lpg'diceki arkadaşın dolum yaparken aracın altına eğilip deliği tutturma çabası, aracı biraz zorlarken 5500 devirde olası tekleme ihtimallerini hiç saymıyorum bile.. araçtan soğutur insanı..  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Ruhumuz olmadan sadece birer makineyiz

ayredin1982

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Haziran 2014, 09:36:10
  • İleti: 87
  • 7 Mesajı Toplam
    7 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #39 : 12 Kasım 2015, 17:01:30 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Peki madem ben de konuya tekrar dönmüş olayım.


Olayın performans, araca uyumluluk, ekonomi kısımlarını geçerek, kendi sınıfında elit bir aracın, alışverişe merkezine girerken bagajının açılıp "beyefendi sizi buraya alamıyoruz, lütfen açık otoparka gider misiniz" söylemini yakıştıramıyorum.


ki muayene zamanı ekstra lpg onayları, lpg'diceki arkadaşın dolum yaparken aracın altına eğilip deliği tutturma çabası, aracı biraz zorlarken 5500 devirde olası tekleme ihtimallerini hiç saymıyorum bile.. araçtan soğutur insanı..  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Madem öyle şöyle diyeyim  lpg li bu araçla 100.000 km yaptığında aracın yaklaşık yarısını amorti ettiğini düşünsenize.O zaman yorgunluğum ve uğraşlarımın gideceğini düşünüyorum.Bununla ilgili veriler gerçek veriler.Zamanında babamın 131 i vardı babam Türkiyede 90 yılların başında çok az araca lpg takıldığı zaman takdırdı.17 sene sonra aracı sattı ve hesapladık ki araç çoktan boşa çıkmış.

Teknik olarak bakılırsa bu araç fiat bravo 1.4 140 m.air motordan farklı bir motor değil. tjet den değil ama m.air ünitesi var.Şimdi t jet motorla lpg li 100.000 km'den çok fazla yapan araç olduğunu biliyorum. M.air bravoda ise bu kadar değil ama 20000-30000 km yapanları biliyorum.Sıkıntı olduğunu da duymadım.Hayırlısı bakalım.



can4242

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    03 Ekim 2015, 01:48:13
  • İleti: 50
  • 4 Mesajı Toplam
    6 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #40 : 12 Kasım 2015, 17:18:02 »
Şahsi kanaatim, lpgsi takılmıs ve en az 3-5 bin km sorunsuzca kullanılmış bir guilettayı, lpg olmayan guilettaya tercih ederim seklindedir. Atmosferik ve turbo beslemeli araçlar içinde lpg ye en uyumlu motorlardan biri takdir edersiniz ki wolkswagenin sr yani hitler motorlu olanlarıdır, fakat bu şirket bu araçları fabrika çıkışlı lpg li olarak piyasaya sürmemiştir, alıcı kitlenin talebi olsa dahi..Honda civic  modellerine bayi çıkışı lpg uygulaması yapabilmektedir mesela. Demem o ki fabrika çıkışlı ya da bayi çıkışlı lpg uygulaması, tamamen üretici firmanın çıkarları doğrultusunda şekillenmektedir. Lpg li 170 hp bir guiletta tadından yenmeyecektir, hele ki büyük problemler de doğurmamışsa, saygılar. Selametle..


tayfun uca

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    22 Aralık 2012, 22:03:51
  • İleti: 791
  • 117 Mesajı Toplam
    138 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #41 : 12 Kasım 2015, 17:48:08 »
Bu lpg işi benide ümitlendirdi. Ciddi bir araştırma sonrası tekrar alfa'ya dönüş yapabilirim.  Hayırlısı bakalım.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

ata.özcan

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    11 Nisan 2014, 17:40:10
  • İleti: 399
  • 40 Mesajı Toplam
    46 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #42 : 12 Kasım 2015, 18:21:38 »
soyle anlatayım 30.000 km de ilk basta ayar sorunum oldu .halledildi kesinlikle bravo ile aynı degil  bunu lpg yi takan arkadas söyledi daha sonra online istanbula baglanıp ayar yapıldı lpg ciye bir daha ugramadım ve 200 km üstünü cok rahat görüyordum hatta yeni auris 1.6 yı   gelibolu yolunda 200 üzerisüratle gecerken içindeki genclerin yüz ifadesini hiç unutmuyorum ve  70 tl yakıtla 530 km yapmak cok güzel bir duygu lpg o zaman 2 tl idi .ben giuliettayı sattım ancak yine gulietta kaşıntım tuttu 170 lik olursa tadından yenmez bütcemi denkleştirince ilk işim o olacak ve lpg yi direkt taktıracagım hiç şüphem yok.brc veya prins turbo kit
hafta sonu vw aracımla çorklu bakırköy çorlu toplamda 40 tl lpg yaktı.dün chevrolet cruz 2.0 dizel aracla tam 80 tl yaktım aynı yolda.


can4242

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    03 Ekim 2015, 01:48:13
  • İleti: 50
  • 4 Mesajı Toplam
    6 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #43 : 12 Kasım 2015, 19:19:35 »
Vallahi ben lpg yi seviyorum ve yediden yetmişe uyum sağlayan tüm araçlarımda lpgli olmuştur, yoksa da taktırmışımdır Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


ayredin1982

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Haziran 2014, 09:36:10
  • İleti: 87
  • 7 Mesajı Toplam
    7 Kere Beğenildi
Ynt: gulietta 1,4 170 hp lpg
« Yanıtla #44 : 29 Aralık 2015, 11:32:02 »
Arkadaşlar aracım 10000 km oldu kışın bir ufak bir sıkıntı yaşadık ve sorun çözüldü.
Ancak prins menduh usta yani ozzirve yakıt sistemlerini kesinlikle tavsiye etmiyorum.adam bi b.. anlamiyor. Adam lpg sistemine toz kondurmuyor. Her cumlesinde atesleme bobini arızası diyor.g... uydurarak sorunu çözmeye çalışıyor.
 sorunu ve çözümü diğer prins bayisi kayrada otogazda cozduk.sorun ecu arızası imiş. Ecu değişti sorun çözüldü. Ancak dediğim prins menduh usta arızanın çözümünden kesinlikle anlamiyor.


Seo4Smf Tagleri: gulietta 
 

Forum Yasal Uyarı
Forum Sistemi: SMF 2.0.11 | SMF © 2011, Simple Machines
Seo4Smf 2.0 © Smf Mod Smf Destek

Uyarı:Sitemizdeki Materyallerin Kaynak Belirtilmeden Başka Sitelerde Yayınlanması Yasaktır.

Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi sikayet@alfaturk.com adresine yollayabilirsiniz.