Yukarı git


20 Kasım 2017, 12:13:06
Reklamlar  

Gönderen Konu: Alfaturk Lastik Merkezi  (Okunma sayısı 79513 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

cetiner

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    23 Ekim 2011, 19:20:18
  • İleti: 345
  • 1 Mesajı Toplam
    1 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #15 : 02 Nisan 2012, 19:25:31 »
Aracımda Potenza Re001 kullanıyorum.Lastik ısındıktan sonra çok iyi,tam uzun yolluk bir lastik ama sehir içinde artık cok rahatsız olmaya basladım cok sert ve konforsuz oldugu için.Yeni almıs olmama ragmen yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum.Bana kuru zeminde yol tutuşu en az bu lastik kadar iyi olan ama daha yumusak ve konforlu lastik olarak ne önerebilirsiniz? ContiSportContact 3 düşünüyorum ama onun hamuru da biraz sert sanırım.

edit:Düşündüğüm bir diğer lastik de Goodyear Eagle F1 Asymmetric.

Beklentilerim;
*Çok geç ısınmasın
*Güven versin kuru zeminde yol tutuşu çok başarılı olsun
*Sertliği ortalama olabilir
*Yol sesi almasın

Beklentiler biraz yüksek sanırım,o yüzden fiyatı düşünmeden tavsiye verebilirsiniz.17" de kullanacagım.





« Son Düzenleme: 02 Nisan 2012, 19:34:29 Gönderen: cetiner »

Konuyu Paylaş:
  facebook  twitter
Alfa Romeo 147 ti

halil

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    20 Şubat 2012, 10:56:45
  • İleti: 2634
  • 115 Mesajı Toplam
    134 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #16 : 02 Nisan 2012, 20:13:15 »
goodyear'ın  EfficientGrip olabilir.


okten

    Çevrimdışı
  • Genel Moderatör
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Kasım 2011, 16:14:17
  • İleti: 704
  • 23 Mesajı Toplam
    30 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #17 : 02 Nisan 2012, 23:46:45 »
Goodyear Eagle F1 Asymmetric II 91Y XL öneririm. Eski 156'mda Asymmetric 215/45/17 kullanıyordum ve çok memnundum. İstediğiniz özelliklerin çoğunu barındırıyor bence.
Şu an 215/45/17 Asymmetric II 91Y XL için liste fiyatı 384 TL. Ancak satın almaya gittiğinizde iyi bir pazarlıkla bu liste fiyatının çok daha altına alabilirsiniz.
Asymmetric II 87Y için ise liste fiyatı 349 TL, lastix.com'da sadece bu modeli var fiyatı da 265 TL.


159 1.9 JTDm Distinctive

Tatmir07

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    17 Ekim 2011, 17:18:44
  • İleti: 3197
  • 88 Mesajı Toplam
    99 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #18 : 03 Nisan 2012, 01:03:42 »
Nisan sonuna veya Mayıs başına doğru kışlıkları çıkarıp tekrar yazlıkları takacağım. Önceki yazımda da belirttiğim üzere Good Year Eagle F1 GS-D3 (215/45/17) kullanıyordum ancak ömrü azalmıştı. Ben de yavaş yavaş acaba bu eskileri takmaktansa yenilerini mi alsam diye düşünürken geçen hafta biraz araştırma yaptım ve Continental'in yeni bir yaz lastiği çıkardığını öğrendim. ContiSportContact 5 P diye bir modeli var sitesinde. Bilemiyorum tabi nasıl bir performans vericek ancak denesem mi diye düşünüyorum. Lastiklerim eskimeseydi değiştirmeyi düşünmezdim çünkü gerçekten çok iyi lastikler, ancak koca bir yazı geçiremem herhalde o lastiklerle. Aslında @okten'in dediği gibi Goodyear Eagle F1 Asymmetric II 91Y XL de düşünmüyor değilim. Gerçi "Yakıt" başlığında yazdığım üzere o kadar akaryakıt parası verdikten sonra "bisiklete mi binsem" diye de düşünüyorum. Hem lastiğe para da vermemiş olurum. Duble tasarruf Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


cetiner

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    23 Ekim 2011, 19:20:18
  • İleti: 345
  • 1 Mesajı Toplam
    1 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #19 : 03 Nisan 2012, 01:40:16 »
Goodyear Eagle F1 Asymmetric II ile ilgili kötü yorum görmedim şuana kadar.Yalnız dediğim gibi lastikleri değiştirmemin asıl amacı sertliği azaltmak.bildiginiz gibi 17" jant ile 147 ler zaten sert oluyor,üstüne birde yay gelince takoz gibi oldu araba.bi nebzede olsa yumusak lastik bunu azaltabilir diye düşünüyorum.düşüncem bu yönde.Bu lastiğin sertlik derecesi nedir? Potenzadan yumusak oldugu kesin ama michelin primacy ile karsılastırsak sertlik&konfor acısından?

Alfa Romeo 147 ti

okten

    Çevrimdışı
  • Genel Moderatör
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Kasım 2011, 16:14:17
  • İleti: 704
  • 23 Mesajı Toplam
    30 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #20 : 03 Nisan 2012, 09:41:05 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Bu site, yorumlarına gerçekten güvendiğim bir kaynak. Karşılaştırma ve değerlendirme kriterleri de çok mantıklı.
Goodyear Eagle F1 Asymmetric II;
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Michelin Primacy HP;
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Bridgestone Potenza RE001;
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Bu arada Asymmetric II'nin liste fiyatı eskiye kıyasla çok uygun olmuş. Ben aldığımda liste fiyatı 460 TL civarıydı. Şu an liste fiyatı 384 TL..


159 1.9 JTDm Distinctive

cetiner

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    23 Ekim 2011, 19:20:18
  • İleti: 345
  • 1 Mesajı Toplam
    1 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #21 : 03 Nisan 2012, 15:12:27 »
goodyear ezmiş geçmiş bu karsılastırmalara göre.Peki,kararımı verdim ozaman.Uygun bi zamanda değiştireyim bende.Çok teşekkür ederim.

Alfa Romeo 147 ti

okten

    Çevrimdışı
  • Genel Moderatör
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Kasım 2011, 16:14:17
  • İleti: 704
  • 23 Mesajı Toplam
    30 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #22 : 03 Nisan 2012, 15:29:54 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Conti Sport Contact 5 için yorumlar Asymmetric II kadar olmasa da gayet iyi. Yalnızca aşınması (ömrü) biraz daha kısa..
Fiyat olarak biraz araştırma yaptım.. SC5 çok hafif daha pahalı Asymmetric II'den.
Lastikleri değiştireceğiniz zaman SC5'i daha uyguna bulursanız denenebilir aslında...

159 1.9 JTDm Distinctive

Tatmir07

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    17 Ekim 2011, 17:18:44
  • İleti: 3197
  • 88 Mesajı Toplam
    99 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #23 : 03 Nisan 2012, 16:08:52 »
Ben de bu ikisi arasında kalmıştım zaten (asimetrik 2 ve CSC5P). Test sonuçlarını ve daha başka birçok sitedeki değerlendirmelerin hepsine baktım. Genelde bu 2 lastik ilk sıraları paylaşıyor. Bazı sitelerde (veya dergilerde) birinci Good year bazısında da Conti geliyor. Continin kuru zeminde tutunma puanı çok daha yüksek yalnız. Ancak şu daha çabuk aşınma meselesi biraz kafamı karıştırıyor. Kuzenimin aracında da Conti var ancak hangi model olduğunu şimdi tam hatırlayamıyorum, çok çabuk bittiğini söylemişti (Tabiki kullanım stili ve yol şartları da etkiliyor ). Birkaç hafta daha araştırayım ona göre karar vereceğim.


Tatmir07

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    17 Ekim 2011, 17:18:44
  • İleti: 3197
  • 88 Mesajı Toplam
    99 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #24 : 03 Nisan 2012, 16:17:54 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Conti Sport Contact 5 için yorumlar Asymmetric II kadar olmasa da gayet iyi. Yalnızca aşınması (ömrü) biraz daha kısa..
Fiyat olarak biraz araştırma yaptım.. SC5 çok hafif daha pahalı Asymmetric II'den.
Lastikleri değiştireceğiniz zaman SC5'i daha uyguna bulursanız denenebilir aslında...

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Yalnız birşeyi farkettim. Ben şu yukarda linkini verdiğim sporcontact 5P modelini inceliyordum. Birşeyi gözden kaçırmışım, CSC5P 18" jant ve üzeri ebatta satışa sunulmuş. CSC5 ise 17" den itibaren satışa sunuluyor. Ben 5P düşünüyordum. Değerlendirmelerimi tekrar güncellemem gerekecek  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


cetiner

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    23 Ekim 2011, 19:20:18
  • İleti: 345
  • 1 Mesajı Toplam
    1 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #25 : 03 Nisan 2012, 21:28:42 »
Onu bende farkettim,yalnız spc5 olarak arattıgımda satan bi firma bulamadım,çok ayrıntılı da arastırmadım acıkcası spc5 spc5 p den daha iyi gibi karsılastırmaya göre.bunun dısında şöyle birşey dikkatimi çekti.F1 asym. 2 nin 91Y liste fiyatı 256 tl görünüyor.Bi yanlıslık mı var diye dusunuyorum ama...

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Alfa Romeo 147 ti

okten

    Çevrimdışı
  • Genel Moderatör
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Kasım 2011, 16:14:17
  • İleti: 704
  • 23 Mesajı Toplam
    30 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #26 : 03 Nisan 2012, 22:20:22 »
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Goodyear Eagle F1 Asymmetric II 91Y XL öneririm. Eski 156'mda Asymmetric 215/45/17 kullanıyordum ve çok memnundum. İstediğiniz özelliklerin çoğunu barındırıyor bence.
Şu an 215/45/17 Asymmetric II 91Y XL için liste fiyatı 384 TL. Ancak satın almaya gittiğinizde iyi bir pazarlıkla bu liste fiyatının çok daha altına alabilirsiniz.
Asymmetric II 87Y için ise liste fiyatı 349 TL, lastix.com'da sadece bu modeli var fiyatı da 265 TL.

Söylemiştim ama dikkatinizden kaçtı herhalde.. 215/45/17 265 TL. Sizin koyduğunuz link 225/45/17.
1.6 TS için 225 taban genişliği bence fazla.

Bu arada liste fiyatı lastix.com fiyatı değildir.
Goodyear Türkiye Liste Fiyatları;
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
« Son Düzenleme: 03 Nisan 2012, 22:23:26 Gönderen: okten »

159 1.9 JTDm Distinctive

cetiner

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    23 Ekim 2011, 19:20:18
  • İleti: 345
  • 1 Mesajı Toplam
    1 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #27 : 04 Nisan 2012, 01:42:57 »
Dikkatimden kaçmış maalesef.225 tabanın çekişte 215 tabandan çok aşagıda kalacagını dusunmuyorum,yanılıyor muyum? Belki 225'in fiyatı daha uygun oldugu için arkalara 2 adet 225 önlere 215 de düşünebilirim.225 tabanın yol tutusa etkisi + fiyat avantajı ile çekişte meydana gelecek düşüşü teraziye koydugum zaman 225 almalıyım diyorum zaten.Yanlış düşünceler içerisindeysem düzeltin.

Alfa Romeo 147 ti

halil

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    20 Şubat 2012, 10:56:45
  • İleti: 2634
  • 115 Mesajı Toplam
    134 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #28 : 04 Nisan 2012, 08:51:51 »
215 te bile performansta bir miktar kayıp oluyorki 225 te hayli hayli.ayrıca lastiklerin yerle temas eden yüzeyi genişliyor ama aracın kütlesi aynı kalıyor.ve dolayısı ile yere uygulanan basınç azalıyor.ıslak zeminlerde tutunma sorunu olur.orjinalden şaşmayın.


Tuncay N

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    13 Ekim 2011, 21:37:41
  • İleti: 5387
  • 314 Mesajı Toplam
    406 Kere Beğenildi
Ynt: Alfaturk Lastik Merkezi
« Yanıtla #29 : 04 Nisan 2012, 11:40:18 »
Bi ara bu lastik-jant genişlikleri -ağırlıkları meselesine fena halde kafayı takmıştım. O zaman öğrendiğim şey lastik taban genişliğinin performans ve yakıt tüketimine sürtünmeyle ilgili olarak hiç bir etkisinin olmadığıydı. Tüketimin ve performansın etkilenmesi sadece ve sadece lastiğin ve jantın büyümesinden dolayı ağırlığın artmasından kaynaklanıyor. Misal 7x17" jantla 7,5 veya 8x17" jantın ağırlığı neredeyse 7x18" jant kadar oluyor. Bu da tabii ki performans ve ekonomi kaybına yol açıyor (performanstan kastım hızlanma, yol tutuş değil)

Çünkü aksın ucundaki ekstra her ağırlık yuvarlanma direncini artırıyor ve araçtaki diğer ağırlıklara oranla en ufak bir değişimi bile rahatlıkla farkedebiliyorsunuz.

Kimde bir güzellik varsa, bilsin ki o ödünçtür. (Mevlana)

Seo4Smf Tagleri: alfaturk lastik merkezi 
 

Forum Yasal Uyarı
Forum Sistemi: SMF 2.0.11 | SMF © 2011, Simple Machines
Seo4Smf 2.0 © Smf Mod Smf Destek

Uyarı:Sitemizdeki Materyallerin Kaynak Belirtilmeden Başka Sitelerde Yayınlanması Yasaktır.

Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi sikayet@alfaturk.com adresine yollayabilirsiniz.