Yukarı git


22 Kasım 2017, 23:21:46
Reklamlar  

Gönderen Konu: ALFA GIULIETTA (TÜM VERSİYONLAR) TEKNİK ÖZELLİKLER  (Okunma sayısı 11137 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

skperformance

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    13 Ekim 2011, 16:01:19
  • İleti: 384
  • 7 Mesajı Toplam
    9 Kere Beğenildi
    • sk performans ürünleri
Teknik Özellikler

Version Adı : ALFA ROMEO Giulietta 1.6 JTD Progression Plus
Yakıt Tipi : Dizel
Motor Hacmi : 1598 cc
Silindir Sayısı : 4
Motor Gücü : 105 HP
Maksimum güç devri : 4000 d/d
Tork : 320 Nm
Maksimum tork devri : 1750 d/d
0-100 km/s hızlanma : 11.3 s
Son hız : 185 km/s
Şehir içi yakıt tüketimi : 5.5 lt
Şehir dışı yakıt tüketimi : 3.7 lt
Karma yakıt tüketimi : 4.4 lt
Kapı Sayısı : 5
Gövde Şekli : Hatchback/5
Uzunluk : 4351 mm
Genişlik : 1798 mm
Yükseklik : 1465 mm
Aks aralığı : 2634 cm
Boş ağırlık : 1310 kg
Taşıma kapasitesi: 500 kg
Yüklü ağırlık : 1810 kg
Ön Lastik : 205/55 R 16
Arka Lastik : 205/55 R 16
Yakıt deposu : 60 lt
Bagaj Hacmi : 350 lt
Vites : Düz (M6)
Çekiş : Önden çekişli
Koltuk Sayısı : 5


Version Adı : ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB Distinctive
Yakıt Tipi : Benzinli
Motor Hacmi : 1368 cc
Silindir Sayısı : 4
Motor Gücü : 120 HP
Maksimum güç devri : 5000 d/d
Tork : 206 Nm
Maksimum tork devri : 1750 d/d
0-100 km/s hızlanma : 9.4 s
Son hız : 195 km/s
Şehir içi yakıt tüketimi : 8.4 lt
Şehir dışı yakıt tüketimi : 5.3 lt
Karma yakıt tüketimi : 6.4 lt
Kapı Sayısı : 5
Gövde Şekli : Hatchback/5
Uzunluk : 4351 mm
Genişlik : 1798 mm
Yükseklik : 1465 mm
Aks aralığı : 2634 cm
Boş ağırlık : 1280 kg
Taşıma kapasitesi: 500 kg
Yüklü ağırlık : 1780 kg
Ön Lastik : 205/55 R 16
Arka Lastik : 205/55 R 16
Yakıt deposu : 60 lt
Bagaj Hacmi : 350 lt
Vites : Düz (M6)
Çekiş : Önden çekişli
Koltuk Sayısı : 5



Version Adı : ALFA ROMEO Giulietta 1.4 TB MultiAir Distinctive
Yakıt Tipi : Benzinli
Motor Hacmi : 1368 cc
Silindir Sayısı : 4
Motor Gücü : 170 HP
Maksimum güç devri : 5500 d/d
Tork : 250 Nm
Maksimum tork devri : 2500 d/d
0-100 km/s hızlanma : 7.8 s
Son hız : 218 km/s
Şehir içi yakıt tüketimi : 7.8 lt
Şehir dışı yakıt tüketimi : 4.6 lt
Karma yakıt tüketimi : 5.8 lt
Kapı Sayısı : 5
Gövde Şekli : Hatchback/5
Uzunluk : 4351 mm
Genişlik : 1798 mm
Yükseklik : 1465 mm
Aks aralığı : 2634 cm
Boş ağırlık : 1290 kg
Taşıma kapasitesi: 500 kg
Yüklü ağırlık : 1790 kg
Ön Lastik : 205/55 R 16
Arka Lastik : 205/55 R 16
Yakıt deposu : 60 lt
Bagaj Hacmi : 350 lt
Vites : Düz (M6)
Çekiş : Önden çekişli
Koltuk Sayısı : 5


Version Adı : ALFA ROMEO Giulietta 1.75 TBi Quadrifoglio Verde
Araç Sınıfı : D
Yakıt Tipi : Benzinli
Motor Hacmi : 1742 cc
Silindir Sayısı : 4
Motor Gücü : 235 HP
Maksimum güç devri : 5500 d/d
Tork : 340 Nm
Maksimum tork devri : 1900 d/d
0-100 km/s hızlanma : 6.8 s
Son hız : 242 km/s
Şehir içi yakıt tüketimi : 10.8 lt
Şehir dışı yakıt tüketimi : 5.8 lt
Karma yakıt tüketimi : 7.6 lt
Kapı Sayısı : 5
Gövde Şekli : Hatchback/5
Uzunluk : 4351 mm
Genişlik : 1798 mm
Yükseklik : 1465 mm
Aks aralığı : 2634 cm
Boş ağırlık : 1320 kg
Taşıma kapasitesi: 500 kg
Yüklü ağırlık : 1820 kg
Ön Lastik : 225/45 R 17
Arka Lastik : 225/45 R 17
Yakıt deposu : 60 lt
Bagaj Hacmi : 350 lt
Vites : Düz (M6)
Çekiş : Önden çekişli
Koltuk Sayısı : 5





« Son Düzenleme: 15 Ekim 2011, 23:04:32 Gönderen: skperformance »

Konuyu Paylaş:
  facebook  twitter

skperformance 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: BerkŞentürk53 (21 Şubat 2015, 22:36:29)

odts

    Çevrimdışı
  • Yeni Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    23 Mart 2015, 22:52:44
  • İleti: 7
  • 1 Mesajı Toplam
    1 Kere Beğenildi
Herkese merhabalar, bu dizel giuletta için gördüğüm kadarıyla bir turbo boşluğundan ve 1750 devrin altında ölü olduğundan bahsediliyor. Nette yaptığım araştırmalarda da bu motorun D.N.A. daki Normal modda maks torkun 280 nm olduğu ve bu torkun 1500 devirde olduğunu belirten bilgilere rastladım. Mesela : Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Acaba bu motor biraz daha farklımı bizdekinden, çünkü Türkiye sitesindeki verilerde bu ayrıntılar yok.
Dizel giulietta sahibi olan veya bu konu hakkında bilgisi olanlar bu turbo boşluğu veya düşük devirdeki cansızlık hakkında biraz bilgi verebilimisiniz h @Cesc_ angi devir aralığında bu boşluk, ve mümkünse yüksek viteste düşük devirden itibaren hızlanma videosu koyabilirmsiniz, youtube da bulamadım da. Saygılar..


Veloce

    Çevrimdışı
  • Galeri Sahibi
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Ocak 2013, 21:30:47
  • İleti: 2415
  • 215 Mesajı Toplam
    292 Kere Beğenildi
    • Veloce Alfa Romeo
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Herkese merhabalar, bu dizel giuletta için gördüğüm kadarıyla bir turbo boşluğundan ve 1750 devrin altında ölü olduğundan bahsediliyor. Nette yaptığım araştırmalarda da bu motorun D.N.A. daki Normal modda maks torkun 280 nm olduğu ve bu torkun 1500 devirde olduğunu belirten bilgilere rastladım. Mesela : Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Acaba bu motor biraz daha farklımı bizdekinden, çünkü Türkiye sitesindeki verilerde bu ayrıntılar yok.
Dizel giulietta sahibi olan veya bu konu hakkında bilgisi olanlar bu turbo boşluğu veya düşük devirdeki cansızlık hakkında biraz bilgi verebilimisiniz h @Cesc_ angi devir aralığında bu boşluk, ve mümkünse yüksek viteste düşük devirden itibaren hızlanma videosu koyabilirmsiniz, youtube da bulamadım da. Saygılar..

Böyle bir şikayette bulunan dizel kullanıcısına rastlamadım. Bilakis 105hp'lik bir motor olmasına rağmen yüksek torktan dolayı kullanan arkadaşlar performanstan genelde memnunlar. Çok da ekonomik olduğunu söylüyorlar.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

odts

    Çevrimdışı
  • Yeni Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    23 Mart 2015, 22:52:44
  • İleti: 7
  • 1 Mesajı Toplam
    1 Kere Beğenildi
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Herkese merhabalar, bu dizel giuletta için gördüğüm kadarıyla bir turbo boşluğundan ve 1750 devrin altında ölü olduğundan bahsediliyor. Nette yaptığım araştırmalarda da bu motorun D.N.A. daki Normal modda maks torkun 280 nm olduğu ve bu torkun 1500 devirde olduğunu belirten bilgilere rastladım. Mesela : Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Acaba bu motor biraz daha farklımı bizdekinden, çünkü Türkiye sitesindeki verilerde bu ayrıntılar yok.
Dizel giulietta sahibi olan veya bu konu hakkında bilgisi olanlar bu turbo boşluğu veya düşük devirdeki cansızlık hakkında biraz bilgi verebilimisiniz h @Cesc_ angi devir aralığında bu boşluk, ve mümkünse yüksek viteste düşük devirden itibaren hızlanma videosu koyabilirmsiniz, youtube da bulamadım da. Saygılar..

Böyle bir şikayette bulunan dizel kullanıcısına rastlamadım. Bilakis 105hp'lik bir motor olmasına rağmen yüksek torktan dolayı kullanan arkadaşlar performanstan genelde memnunlar. Çok da ekonomik olduğunu söylüyorlar.

Cevap için teşekkür ederim.Benim bunu sormamın nedeni diğer forumlardan ve arabamcom daki test yorumundan.


Veloce

    Çevrimdışı
  • Galeri Sahibi
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Ocak 2013, 21:30:47
  • İleti: 2415
  • 215 Mesajı Toplam
    292 Kere Beğenildi
    • Veloce Alfa Romeo
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Herkese merhabalar, bu dizel giuletta için gördüğüm kadarıyla bir turbo boşluğundan ve 1750 devrin altında ölü olduğundan bahsediliyor. Nette yaptığım araştırmalarda da bu motorun D.N.A. daki Normal modda maks torkun 280 nm olduğu ve bu torkun 1500 devirde olduğunu belirten bilgilere rastladım. Mesela : Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Acaba bu motor biraz daha farklımı bizdekinden, çünkü Türkiye sitesindeki verilerde bu ayrıntılar yok.
Dizel giulietta sahibi olan veya bu konu hakkında bilgisi olanlar bu turbo boşluğu veya düşük devirdeki cansızlık hakkında biraz bilgi verebilimisiniz h @Cesc_ angi devir aralığında bu boşluk, ve mümkünse yüksek viteste düşük devirden itibaren hızlanma videosu koyabilirmsiniz, youtube da bulamadım da. Saygılar..

Böyle bir şikayette bulunan dizel kullanıcısına rastlamadım. Bilakis 105hp'lik bir motor olmasına rağmen yüksek torktan dolayı kullanan arkadaşlar performanstan genelde memnunlar. Çok da ekonomik olduğunu söylüyorlar.

Cevap için teşekkür ederim.Benim bunu sormamın nedeni diğer forumlardan ve arabamcom daki test yorumundan.

Rice ederim. O tip yorumlarda genelde saç baş yolduracak saçmalıklarla karşılaştığımız çok oldu. Araçlar hakkında genel anlamda bilgileri olmayanlara oralarda testler yaptırıp, akıllarına geleni söylemelerine müsade ettiklerine şahit olduk. İnanın bu forumlarda "körler sağırlar birbirini ağırlar" tarzı değil, gerçekçi şekilde araçlarımızın herşeyini tartışmışızdır. Buradaki kullanıcı arkadaşlar eminim size en objektif bilgileri vereceklerdir.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

tags

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    06 Mart 2012, 19:32:31
  • İleti: 337
  • 17 Mesajı Toplam
    17 Kere Beğenildi
selamlar,,,,
10 yıla yakın dizel araçlar kullandım değişik marka. bana göre  küçük hacimli otomatik şanzıman dizel motorlarda reno nun 1.5  110bg motoru  serilik ve vites geçişleri gayet iyi  ben beğeniyorum maksimumda çıkartdığı tork 240nm işyerimde de sürekli kullanıyorum mimar sinanla -beylikdüzü arasında sürekli gidip geliyorum. bilenler bilir büyük çekmece rampası var mesafesi uzun ve dik. yazın araçda 4 kişi iş arkadaşlarıyla beraber kılima sona kadar açıkken renoyla giderken motor bayılıyor. sıkıntıya giriyosun.. aynı yerde giuliettayla giderken yine aynı ekip kilima sona kadar açık motor direnç gösterip seni rezil etmiyor aradaki  tork farkını orada anlıyorsun. kişiden kişiye kullanmadan kullanmaya herkesin düşüncesi farklı olabiliyor... örnek; adam 2.5 cc dizel kullanıyor, 1,6 dizele bindiğinde buneyaa gitmiyor bu  benim alete bastığın gibi yolları kazıtıyor. diyebiliyor.. diyende bizim şirketin müdürü...



alisto

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    20 Nisan 2014, 00:48:59
  • İleti: 522
  • 74 Mesajı Toplam
    88 Kere Beğenildi
Merhaba, foruma hoşgeldiniz öncelikle


Tam olarak sorunuzun cevabı değil ama aşağıdaki site ara hızlanma bilgilerinin de olduğu, oldukça detaylı bilgi veren bir site


Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


mesela giu ile golf7 dizeli kıyasladım ben
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


ben de yine alfaowner'da aracın tüm torkunu sadece D modunda verdiğini okumuştum ama bi kullanıcı olarak bana hiç öyle hissettirmiyor, N modda da gayet başarılı.


Bu arada 1.6 - 105 hp araç için 320 nM tork oldukça iyi.
Aynı torku astra 136hp'lik dizelinde veriyor (muhtemelen daha geniş bir devir bandında veriyordur)
golf 7 dizelin torku ise 250 nM.




Ruhumuz olmadan sadece birer makineyiz

odts

    Çevrimdışı
  • Yeni Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    23 Mart 2015, 22:52:44
  • İleti: 7
  • 1 Mesajı Toplam
    1 Kere Beğenildi
Hoşbulduk, cevaplar için teşekkür ederim, iyi günler. 


akinx2

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    11 Şubat 2012, 19:40:56
  • İleti: 1997
  • 8 Mesajı Toplam
    8 Kere Beğenildi
320 tork gercekten iyi hissettiriyor ancak performans olarak diger dizellerin gerisinde reelde ayrica fransiz rakiplerine gore 1 1.5 litre fazla yakiyor bendeyken 1.5 dci 110 bg megane ile denemistik 2 boy geride kalmistim


Sent from my iPhone using Tapatalk


ferrari

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    16 Şubat 2015, 14:16:37
  • İleti: 14
Teknik bir soru sorayım, giu'ya direksiyon değişimi yapılabiliyor (QV) direksiyon da takılabiliyor, pekiyi direksiyondan vites olmayan TCT bir giulietta'ya Vitesli direksiyon takılabiliyor mu?

Senza Cuore Saremmo Solo Macchine

Zehtar

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    23 Şubat 2017, 20:36:38
  • İleti: 12
Bi sorum olucak 1.4 tct modelde yari otomatikde 120 hp olan varmi


cagdas oto izmir

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    15 Kasım 2014, 21:32:34
  • İleti: 109
  • 16 Mesajı Toplam
    19 Kere Beğenildi
Hayır yok hepsi 170hp tctlerin

SM-A310F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi



hasan.yakupoglu

    Çevrimdışı
  • Yeni Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    31 Ocak 2017, 20:48:36
  • İleti: 3
Oncelikle merhaba aylardir Alfa ariyorum sadece bir sorum olacak
2016 model 170lik Alfa TCT sehir ici 6.6L/100km iken
2012 model 170lik Alfa TCT sehir ici 7.8L/100km
Iki aracinda motoru ayni iken agirliklari ayni iken bukadar fark neden olusmaktadir


astra5050

    Çevrimdışı
  • Yeni Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    11 Kasım 2017, 06:27:40
  • İleti: 3
  • 1 Mesajı Toplam
    1 Kere Beğenildi
 Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş YapAlfa Romeo Autoshow Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap




astra5050 'nin Mesajlarını Beğenen Kullanıcılar: alfalego (11 Kasım 2017, 08:46:10)
Seo4Smf Tagleri: gıulıetta tüm versiyonlar teknik özellikler 
 

Forum Yasal Uyarı
Forum Sistemi: SMF 2.0.11 | SMF © 2011, Simple Machines
Seo4Smf 2.0 © Smf Mod Smf Destek

Uyarı:Sitemizdeki Materyallerin Kaynak Belirtilmeden Başka Sitelerde Yayınlanması Yasaktır.

Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi sikayet@alfaturk.com adresine yollayabilirsiniz.