Yukarı git


24 Kasım 2017, 10:42:58
Reklamlar  

Gönderen Konu: 2003 156 ARACIMDA BAZI SIKINTILARIM ÜSTATLAR  (Okunma sayısı 896 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

mhmtozturk20

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    02 Ekim 2016, 20:04:28
  • İleti: 13
Öncelikle cvbınız için teşekkürler

Klima tuşularında sağ da solda çalışmıyor tepkisiz 20 derecede sabitler mono tuşuna bastığımdada durum aynı buğu tuşuna bastığıöda hi oluyor her ikiside ama dediğim gibi bilezikleri cevirince hiç tepki alamıyorum 😞

Üzer demişsiniz yani ne şekilde olur ??






Konuyu Paylaş:
  facebook  twitter

altug.ucar

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    25 Ağustos 2016, 16:23:57
  • İleti: 53
  • 8 Mesajı Toplam
    9 Kere Beğenildi
Klima elekto-mekanik bir yapı. Yani ya komprasöre çalışma emri veren elektronik üniteniz arızalı veya komprasör grubunda hasarlı bir parça var. Elektonik ile ilgili arızalar en genelde kablolarda kopma, sıyrılma, aşırı ısıdan yanma veya sigorta atması gibi şeyler olduğu için görece daha rahat çözülebiliyor. Öte yandan komprasör grubunda bir problem varsa olduğu gibi sökülüp dışarı alınıp test edilmesi gerekiyor. Bir kaç sene önce arkadaşımın 98 model Opel astra klima tamiratı için 2Bin küsür masraf çıkmıştı.
Konumuza dönersek sistem buhu giderme tuşuna basınca tepki veriyor gibi görünüyor bu da probleminizin elektronik değil de mekanik olduğuna işaret ediyor. Eğer yaptıracaksanız yüksek faturalara kendinizi hazırlayın derim, düşük çıkarsa sevinirsiniz Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap Detay ustaya yap deyip tamamen sökülüp yapılıncaya kadar fiyat netleşmiyor. Gerçi konu araba ve servisler olunca ne zaman planladığımız rakamlara çıkabiliyoruz ki...


mhmtozturk20

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    02 Ekim 2016, 20:04:28
  • İleti: 13
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Klima elekto-mekanik bir yapı. Yani ya komprasöre çalışma emri veren elektronik üniteniz arızalı veya komprasör grubunda hasarlı bir parça var. Elektonik ile ilgili arızalar en genelde kablolarda kopma, sıyrılma, aşırı ısıdan yanma veya sigorta atması gibi şeyler olduğu için görece daha rahat çözülebiliyor. Öte yandan komprasör grubunda bir problem varsa olduğu gibi sökülüp dışarı alınıp test edilmesi gerekiyor. Bir kaç sene önce arkadaşımın 98 model Opel astra klima tamiratı için 2Bin küsür masraf çıkmıştı.
Konumuza dönersek sistem buhu giderme tuşuna basınca tepki veriyor gibi görünüyor bu da probleminizin elektronik değil de mekanik olduğuna işaret ediyor. Eğer yaptıracaksanız yüksek faturalara kendinizi hazırlayın derim, düşük çıkarsa sevinirsiniz Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap Detay ustaya yap deyip tamamen sökülüp yapılıncaya kadar fiyat netleşmiyor. Gerçi konu araba ve servisler olunca ne zaman planladığımız rakamlara çıkabiliyoruz ki...

aynen dediğiniz gibi kapalı kutu bakmadan bilemeyiz abi standart replik Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap yardımınız için teşekkür ederim


altug.ucar

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    25 Ağustos 2016, 16:23:57
  • İleti: 53
  • 8 Mesajı Toplam
    9 Kere Beğenildi
Haklısınız , söyleyecek çok da bir şey yok maalesef.


Punch2

    Çevrimdışı
  • Yeni Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    08 Eylül 2017, 15:53:23
  • İleti: 5
Sonuçlar ne oldu yoksa sattınızmı arabayı.


Seo4Smf Tagleri: merkezi 2003 kilit 
 

Forum Yasal Uyarı
Forum Sistemi: SMF 2.0.11 | SMF © 2011, Simple Machines
Seo4Smf 2.0 © Smf Mod Smf Destek

Uyarı:Sitemizdeki Materyallerin Kaynak Belirtilmeden Başka Sitelerde Yayınlanması Yasaktır.

Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi sikayet@alfaturk.com adresine yollayabilirsiniz.