Yukarı git


14 Kasım 2018, 11:30:56
Reklamlar  

Gönderen Konu: 156 1.6 TwinSpark 18"Jant Sorunu...Acilll  (Okunma sayısı 1996 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Furkan21

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    27 Mart 2014, 11:06:11
  • İleti: 16
156 1.6 TwinSpark 18"Jant Sorunu...Acilll
« : 07 Nisan 2014, 08:55:14 »
Arkadaşlar aracımdaki 18" jantlar, araç doluyken esnemelerde yayların olduğu tablaya sürtmekte, nasıl bir çözüm önerirsiniz?
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap





« Son Düzenleme: 07 Nisan 2014, 09:45:32 Gönderen: Furkan21 »

Konuyu Paylaş:
  facebook  twitter

halil

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    20 Şubat 2012, 10:56:45
  • İleti: 2634
  • 116 Mesajı Toplam
    135 Kere Beğenildi
Ynt: 156 1.6 TwinSpark 18"Jant Sorunu
« Yanıtla #1 : 07 Nisan 2014, 09:11:50 »
katalogda okuduğum ve bildiğim 156 için fabrikanın 18" lastik jant ölçüsü yok.18" taktığınız zaman zorunlu olarak taban genişliği artacaktır.buda tablaya sürtmesine sebeb olur.lastik ebadınızı değiştireceksiniz.


Furkan21

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    27 Mart 2014, 11:06:11
  • İleti: 16
Ynt: 156 1.6 TwinSpark 18"Jant Sorunu
« Yanıtla #2 : 07 Nisan 2014, 09:26:55 »
Lastik tabanını daraltsam olur mu? 205/40/18 lastik var, jantlara kıyamıyorum  Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


halil

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    20 Şubat 2012, 10:56:45
  • İleti: 2634
  • 116 Mesajı Toplam
    135 Kere Beğenildi
taktığınız lastil orjinal ölçüde bir lastik olmadığı için, yerine şunu takayım gibi çözümler olmaz.deneyebilirsiniz.o size kalmış


dnr1

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    31 Temmuz 2012, 13:21:26
  • İleti: 252
  • 28 Mesajı Toplam
    29 Kere Beğenildi
O zaman fazla kişi bindirme..bindirirsende çok yavaş sur..birşey olmaz..


sedden

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    05 Nisan 2013, 22:42:22
  • İleti: 52
Şef o amortisörün tablasına değmiyordur. Dikkat edersen tabla tekerlekle sabittir. Yaylar ve amortisörlerle karoser yaylanır, tabla hareket etmez aşşağı yukarı. Çamurlukla davlymbazı kontrol et sürten yerleri traşlama yapabilirsin kaportacıda

Kara Yılan Der ki;

Furkan21

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    27 Mart 2014, 11:06:11
  • İleti: 16
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Şef o amortisörün tablasına değmiyordur. Dikkat edersen tabla tekerlekle sabittir. Yaylar ve amortisörlerle karoser yaylanır, tabla hareket etmez aşşağı yukarı. Çamurlukla davlymbazı kontrol et sürten yerleri traşlama yapabilirsin kaportacıda

Kardeş doğru diyorsun bende farkettim, tabla sabitmiş, davlumbaz da sürtmede lastiğe sorun çıkarır mı ? Yani gümleme filan yaptırır mı ? Açıkçası ondan korkuyorum


sedden

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    05 Nisan 2013, 22:42:22
  • İleti: 52
Lastikleri yersin orası kesin. Bence kaportacıyla çamurlukları inceltin en güzel çözüm bu

Kara Yılan Der ki;

Furkan21

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    27 Mart 2014, 11:06:11
  • İleti: 16
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Lastikleri yersin orası kesin. Bence kaportacıyla çamurlukları inceltin en güzel çözüm bu
Çamurlukları içerden mi inceltmeliyiz?


sedden

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    05 Nisan 2013, 22:42:22
  • İleti: 52
Aynen şef içerden

Kara Yılan Der ki;

sedurmaz

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    16 Ekim 2011, 17:27:57
  • İleti: 311
  • 29 Mesajı Toplam
    39 Kere Beğenildi
aynı sıkıntı bende de var. 225 45 17 de yaşıyorum. Arkaya biri binince veya arkada kimse yokken bile hızlı giderken yolda eğim olunca oluyor. tıraşlatmak gerekecek sanırım...


AlperMusa

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    16 Ekim 2011, 14:34:21
  • İleti: 649
  • 26 Mesajı Toplam
    33 Kere Beğenildi
Arkadaslar amortisorleriniz bence ömürleri ni doldurmuş.
Yoksa o sekilde 3 kisi vile binse surtme yapmaz.
225 45 17 ve 5 cm eibach yay ile arkada 4 kisi full bagaj 500 600 km yol gittim geldim cokta süratli olarak 200 uzeri gibi hizlarda dahi hicbir surtme vs yasamadim.
Bence amortisorler artik gorevini yerine getirmiyor.
Birde  vu ebatta lastik ve yay takacaksaniz birmal amortisor degil bilstein b8 tavsiye ederim.
4 adet b8 takarsaniz hem yol tutus hemde konfor cok daha artar ve daha guvenli yol alırsınız.


sedurmaz

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    16 Ekim 2011, 17:27:57
  • İleti: 311
  • 29 Mesajı Toplam
    39 Kere Beğenildi
aynen, usta söylemişti zaten arka amortisörler iyi değil diye.. yaylar zaten H&R en iyisinden gittik aldık, 225 45 17 de sürtmemesi lazım normalde. bir de arkadan çok dikkatli bakınca sanki araba bir tarafa doğru daha basık gibi..
Ben aslında turuncu koni düşünüyordum 1000 lira gibi dördünün fiyatı var, sarıya zaten gerek yok, çok yumuşak ya da sert ayarlamayı düşünmüyorum. turuncu olan da sarının orta ayarı gibiymiş diye duymuştum. Eğer bilstein öneriyorsanız b4 mü, yoksa b8 mi? ve ikisinin ne farkı var? sadece arka düşünmüyorum açıkçası değiştirmişken dördünü de değiştirmek lazım. kule gergisi ve yaydan sonra amortisörü de değiştirdik mi tadından yenmez sanırım
« Son Düzenleme: 02 Temmuz 2014, 21:23:10 Gönderen: sedurmaz »


Seo4Smf Tagleri: twinspark 18quotjant 
 

Forum Yasal Uyarı
Forum Sistemi: SMF 2.0.11 | SMF © 2011, Simple Machines
Seo4Smf 2.0 © Smf Mod Smf Destek

Uyarı:Sitemizdeki Materyallerin Kaynak Belirtilmeden Başka Sitelerde Yayınlanması Yasaktır.

Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi sikayet@alfaturk.com adresine yollayabilirsiniz.