Yukarı git


22 Haziran 2018, 04:22:20
Reklamlar  

Gönderen Konu: 147 1.9 jtd ile aranızdayım :) ancak sorularım var  (Okunma sayısı 4432 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

franco baresi

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Aralık 2013, 12:54:37
  • İleti: 210
  • 34 Mesajı Toplam
    37 Kere Beğenildi
nero gt biraz daha sert hamur . sanirim candogan(passione) kullaniyodu nero gt.


Sent from my iPhone using Tapatalk






Konuyu Paylaş:
  facebook  twitter

preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Candoğan abiye hem spacer konusu hem de lastik meselesini sorayım o zaman. Eyvallah abi. 😄


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Selamlar. Küçük bir güncelleme yapalım. Yarın eibach prokit, arka amortisör ve yetişirse baskı balata, sağ motor kulağı değişimi yapılacak. Ayrıca sahibinden de önceden almak istemediğim fiberglass marşpiyelleri de yeni logolar ile birlikte hava güzel olursa takacağım. Resimler yarın veya ertesi gün gelecek.


Veloce

    Çevrimdışı
  • Galeri Sahibi
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Ocak 2013, 21:30:47
  • İleti: 2415
  • 215 Mesajı Toplam
    293 Kere Beğenildi
    • Veloce Alfa Romeo
Al kurtul. Bu janların nesli tükendi, başka bir takım daha bulmak neredeyse imkansız.
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Aslında 5 x 98 olmasına rağmen, 5 x 100 yazmış, sattığı malın ne olduğunu daha bilmiyor. Jantları bizzat kendim sıfır olarak eski araçlarımdan birine almıştım. Sonraki dönemde kullanan kişi satmıştı. Hala aynı yerde duruyor. Boş geçme derim...
« Son Düzenleme: 16 Mart 2016, 10:35:22 Gönderen: Veloce »

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Bu ilanı görmüştüm. Başta çok hoşuma gitmemişti bir de bu jantlar nasıl durur kestiremedigimden çok ilgilenmemiştim. Sizce ne kadar verilir bunlara.


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Yıkanmışken çekelim dedik

Bu sahibindende gezen marşpiyellerden birisini deneyelim dedik. Görüntü olarak gayet hoş ancak fiber olduğu için renk uyumu ve kalite bakımından yakından biraz sırıtıyor.

Onun haricinde stage 1 baskı balatayi ne yazık ki takamadık. Artık performans odaklı vuruşlar yapacağımiz zaman değişecek daha güvenli ellerde. Akslarda bir ay sonra tekrar boşluk oluşması üzerine tekrar revize ettirdik bakalım.

Turbo ıslık sesimız arttı. Artık normalden farklı şekilde bi baktır bana diyor. İki hafta daha dayanmasını söyledim.

Söyledim mi bilmiyorum HR 3.5leri çıkarıp eibach pro kit getirmiştik. Ön amortisörler geçen bahar sonu arkalar da eibach ile birlikte değişti. Tepkileri çok daha farklı. HR çok esniyor ve amortisörlerin baş etmesi zorlanıyordu. Biraz fazla sekiyoruz HRye göre ve hafif daha sert ama çok daha hoşuma gitti.
« Son Düzenleme: 07 Nisan 2016, 11:07:43 Gönderen: preacher »


franco baresi

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Aralık 2013, 12:54:37
  • İleti: 210
  • 34 Mesajı Toplam
    37 Kere Beğenildi

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Yıkanmışken çekelim dedik

Bu sahibindende gezen marşpiyellerden birisini deneyelim dedik. Görüntü olarak gayet hoş ancak fiber olduğu için renk uyumu ve kalite bakımından yakından biraz sırıtıyor.

Onun haricinde stage 1 baskı balatayi ne yazık ki takamadık. Artık performans odaklı vuruşlar yapacağımiz zaman değişecek daha güvenli ellerde. Akslarda bir ay sonra tekrar boşluk oluşması üzerine tekrar revize ettirdik bakalım.

Turbo ıslık sesimız arttı. Artık normalden farklı şekilde bi baktır bana diyor. İki hafta daha dayanmasını söyledim.

Söyledim mi bilmiyorum HR 3.5leri çıkarıp eibach pro kit getirmiştik. Ön amortisörler geçen bahar sonu arkalar da eibach ile birlikte değişti. Tepkileri çok daha farklı. HR çok esniyor ve amortisörlerin baş etmesi zorlanıyordu. Biraz fazla sekiyoruz HRye göre ve hafif daha sert ama çok daha hoşuma gitti.
veysel turbo revizyonlari genelde hayal kirikligi oluyor, sifir turbo  alacaksanda yetkili servis yerine garrett turkiye distributorune sormani oneririm, 1000 tl daha ucuza sifir orjinal turbonu aliyosun.


Sent from my iPhone using Tapatalk


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Revizyon kararına turboyu gördüğümüzde ankara'da vereceğiz. Olmazsa bulabilirsek 2056 bulmaya çalışacağız. Zaten revizyon yapılırsa güvenilir bi yerde yapılacak. Onun haricinde enjektörler de elden geçecek. Eğer Turbo alımı yaparsam intercooler ve intake işine de girebilirim. Orada karar vereceğiz artık.


franco baresi

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Aralık 2013, 12:54:37
  • İleti: 210
  • 34 Mesajı Toplam
    37 Kere Beğenildi
veysel su linki bi incele eger detayli bakim yaptiracaksan bi baktir mumkunse emme manifoldu kelebeklerine ;

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

egr ve bogaz kelebegi  temizligi yarim saatlik is ama emme manifoldu biraz zor sokmesi.
ayrica ankarada hic bi yer iptalini yapamiyo, izmirde alfateknik diye biyerde yapiyolar.





Sent from my iPhone using Tapatalk


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Aldım bile bagajda Flap removal kit

Egr iptali, ragazzon düz boru ve orjinal Turbo ile uyumlu downpipe. Manifold port polish de yapılacaklar listesinde. Sağ salim gelirsek bir şekilde hallederiz de.

Yurtdışı 1.9 jtd kullanıcıları sorunsuzluk adına flap removal yapıyor bu arada. O bahsi geçen Flaplar kopup ciddi sıkıntılara sebep olabiliyormuş.


franco baresi

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Aralık 2013, 12:54:37
  • İleti: 210
  • 34 Mesajı Toplam
    37 Kere Beğenildi

Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Aldım bile bagajda Flap removal kit

Egr iptali, ragazzon düz boru ve orjinal Turbo ile uyumlu downpipe. Manifold port polish de yapılacaklar listesinde. Sağ salim gelirsek bir şekilde hallederiz de.

Yurtdışı 1.9 jtd kullanıcıları sorunsuzluk adına flap removal yapıyor bu arada. O bahsi geçen Flaplar kopup ciddi sıkıntılara sebep olabiliyormuş.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap iyi yapmissin fakat manifold kelebegini iptal edebilcek yer buldun mu? ben nereye sorduysam uzayli muamelesi gordum


Sent from my iPhone using Tapatalk


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Yer olarak bilmiyorum ama gençler hallederiz dedi. Öğrenirsem haber veririm


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Bayağı olmuş buraya dokunmayalı.

İki hafta önce ankara'da idik. Oğuz kardeşimle önceden de irtibat halinde olduğumuz için projemızı de gerçekleştirmek amacıyla gittik.

Spacer sonrası yanlış diş aralığındaki Bijon kullanımı sonrası 4 teker porya ve yine yanlış şekilde baskı balata değişimi sonrası debriyaj setinin zorunlu değişimleri, lüzum görüldüğü için rot ayarında bozulan arka  denge kollarının ikisinin ve sol ön alt tabla değişiminin sürpriz değişimleri sonrası Turboyu söküp üzerinde modifikasyon yaparak 2052 tabiri caizse vnt20yi oluşturduk. El atmışken hiçbir sorun olmasa dahi Enjektörleri tamir takımı ile revize ettik. Egzoz sistemi söküldü ve ortada spor susturucunun yer aldığı 60lık krom Downpipe ve düz boru yapıldı. Özdemir sağolsun, akropoviç egzoz uçları takıldı. Aem boost saatimiz ve podumuz hazır ancak takamadık.

Güzel ve stok basınca eşdeğer bir şekilde yazılım yaptık. Neredeyse dumansız krankta 206 hp aldık. Kısmetse ileride cold air intake ve intercooler'a girip bu işi bitireceğiz. Gidişi falan çok değişti. Yazılımlı 200küsür mito qv ile eşdeğer yürüdük yazılım sonrası. Bunlar da son hali.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap





franco baresi

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Aralık 2013, 12:54:37
  • İleti: 210
  • 34 Mesajı Toplam
    37 Kere Beğenildi
sadece turkiye de degil dunyadaki sayili 147 q2lerden birini ortaya cikardin , allah kazasiz belasiz surmeyi nasip etsin hep


Sent from my iPhone using Tapatalk


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Abi eyvallah.Gerçekten öyle oldu. Ve sanırım bunca şeyden sonra evladım da oldu.

Tüm alfisti'lerin severek bindikleri araçlarını kazasız belasız kullanmaları dileğiyle.


Seo4Smf Tagleri: aranızdayım sorularım ancak 
 

Forum Yasal Uyarı
Forum Sistemi: SMF 2.0.11 | SMF © 2011, Simple Machines
Seo4Smf 2.0 © Smf Mod Smf Destek

Uyarı:Sitemizdeki Materyallerin Kaynak Belirtilmeden Başka Sitelerde Yayınlanması Yasaktır.

Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi sikayet@alfaturk.com adresine yollayabilirsiniz.