Yukarı git


21 Temmuz 2018, 10:32:44
Reklamlar  

Gönderen Konu: 147 1.9 jtd ile aranızdayım :) ancak sorularım var  (Okunma sayısı 4599 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Ooo bura yetim kalmış yine. Stickerları söktük. Yazılım dp egzoz büyük Turbo sonrası bugün de 8 tl ıntercooler (orjinal 3 küsürdü ve performansı törpülediğini düşündük) ve kn Apollo cold air intake takılacak ankara'da.

Jantlar da göze batıyordu dip'ledik malum 3 hafta sonra düğünüm de var gelincik arabamiz ilk aracımız olsun istedik ufak tefek kusurları da halledeceğiz. Alfa sıklığının aynı zamanda şaka makinası olup, duruyor gibi geçmesi değerini bayağı artırıyor gözümde. Maşallahlık gamzelerimız ve cam çatlağımız henüz duruyor.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap







Konuyu Paylaş:
  facebook  twitter

franco baresi

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    10 Aralık 2013, 12:54:37
  • İleti: 210
  • 34 Mesajı Toplam
    37 Kere Beğenildi
ben gumus gri janti daha cok yakistirmistim, fazla bogmus geldi arabayi bu siyahlik.  plastidip ise sokmesi sorun olmaz, hevesini alinca jantin guzelligini tekrar ortaya cikar derim. Gocuk icin yer ariyosan ankara da alim usta var , isinde baya uzman, aklinda olsun Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


Sent from my iPhone using Tapatalk


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Araya bayram tatili  haftasonu vs girdiği için çatlayan cami dahi değisemiyorum.

Renk için de aracın rengine dair farklı bi projem var. Bunun üzerine Metalizer de yapabilirim ama bu şekilde hafiften darth vader mod oldu hoşuma da gitmedi değil.


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Dbn ölçülmedi henüz. Ancak tahminen 210 220 arası yürüyoruz. Sesi gidişi iyice oturdu. Ama basınç hala açılmadı, tahminen piyasadaki yazılımlı araçların basıncından daha düşük seyrediyoruz.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim. Kaput altında o kadar yer varken 3 litrelik bebek boyutunda bi ıntercooler koyan italyan mühendislere selamlar. O ne ya öyle. Stok 1.4 araçlarda artık 5 litre var ortalama. Iat bakamadık ancak Turbonun boğulmamasini şimdi anlıyoruz. Bas bas bitmiyor.

Çatlak cam değişimi, ızgara petek uygulaması. Ve işlem tamam olacak.


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Burayı unutmayalım güncellemesi çekelim.

Ufak tefek aksaklıklar olmuyor değil. 140bin olduk. Hava filtre hortumumuz toz toprak çekip Turbo pervanelerini kemirince mecburen tekrar revizyon yaptık. Bu sefer daha sağlam çelik paller kullanıldı hazır el atmışken.

Daha öncesinde ise yine yaşadığımız baskı balata sorununu bu sefer kalıcı olarak çözmek için önceden referans alarak gittiğimız performans oto debriyaja giderek güçlendirilmiş baskı bronz artı kevlar 6 Yaprak balata ile hallettik.

Bu süreçte yine sorun yaşadığımız sanzuman ve irili ufaklı sorunumuza çözüm bulan oğuz kardeşim, babasına ve servislerine, ev sahipliklerine teşekkürler.

Mevcut durumda tabiri caizse ok gibi oldu araç. Oldukça oturaklı ve keyifli gidiyor.

İleriye yönelik yapılması gerekenler

-Coilover
-custom güçlendirilmiş aks imalatı
-bir kaç görsel düzeltme

Mümkün olduğunca zorlamadan bu işi götürmeye keyfini çıkarmaya devam edeceğiz.


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Tekrar merhaba. Burayı günlük tadında kullanıp yazmayı seviyorum.

Sağolsun ismini vermek istemediğim bilinen bir ustanın özensiz yaptığı bir işlem sonucu boşta kalan, yere sürten ve yırtılan hava filtresi hortumumuzdan (yapılırken de usta bak ben uzaktayım o hortum yere sürtmez mi, kıvrımını başka yere mi verseydik, kısaltsa mıydık demiş olmama rağmen) içeri kaçan toz toprak kum vs turbonun pervanelerini bozmuş. Manifold contasından kaçırdığı sırada sökerken denk geldik, haliyle 6 aylık turbomuz tekrar revize edildi. Her şerde bir hayır vardık diyerek eyvallah dedik. Güvendiğim bir ustada tüm hortum, keçe vs gözümüze yetersiz veya kendini bırakacakmış gibi gelen bağlantı hortumları düzgün şekilde sıfırladık yeniledik.

Aracı çıkardığımızın 2. gününde zaten fazlasıyla titreme yapan ve kendisini bırakacağını belirten aks bunu artık kaçınılmaz sona getirince aracı mecburen aks üretimi için çektirdik. İlk yapılan aksın testten geçmemesi üzerine tekrar ikincisi yapıldı, daha farklı malzemelerden üretildi. Yaklaşık 3 hafta süren bu işlemler sonunda aracı geçen hafta gidip aldım.

Bitmiş olan yazlıklarımızı da attık, artık yeni sezona pilot sport 4 veya contipremium contact 6 ile devam edeceğiz. Şimdilik kışlık niyeti ile kullandığımız crossclimate'lar ile rahat rahat geziyor. Isınınca hiç yol tutmayan bir lastik, her ne kadar 4 mevsim dese ve ben kışın kullansam da (zorunluluktan almıştım zorlu kış koşulları hariç pek memnun değilim konforu dışında).

Küçük bir hızlanma videosu çektim. Aksiyon kamerasının montajını da yapabilirsem ufak bir parkur videosu çekip yüklemek istiyorum.

VİDEO



Amazon.de'den Brembo disk ate balata siparişi verdim onlar yolda.

Ayrıca Eibach prokitlerin orjinal amortisörlerle şok sönümleme yeteneğinin başarısız olduğunu daha önce yazmıştım. Coilover veya spor amortisör işine girecektim. Seçeneğimi coilover'dan yana kullandım. Geçen ay Christmas dolayısıyla yakaladığım D2 racing'in yükseklik ve sertlik ayarlı amortisölerini siparişe geçtim. Geçtiğimiz pazartesi tatlı bir gümrük vergisini de ödedim, Bu hafta elimde olur tahminen. Onları da yazlık setup'a geçtiğimde takmayı planlıyorum.

Ürün bu:


Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Yapılacaklar;

-Intercooler montajından sonra ön tampon kastırmasından dolayı oluşan kötü ızgarasız görüntüyü ortadan kaldırmak

-Mini göçüklerin giderilmesi ardından nano korum ve ufak kozmetik değişiklikler

-Cam filmlerinin yenilenmesi

-Mevsimi yaklaşırken iyi bir lastik belirlenmesi (son ana kadar daha hafif bir jant alma amacıyla bekleyeceğim, duruma göre eğer denk gelirse 5x98 orjinal alfa romeo 18 " jantı ya da 5x100 18 " oz (vittoria, superturismo, ultraleggera) veya bbs ch orjinal jant alıp bir tık değiştirebilirim görüntüyü.

-Her ne kadar viraj demir çubuklarını 1.5 yıl önce orjinaller ile değişmiş olsam da daha iyi hedefleme amaçlı Eibach anti sway bar kit

-Strongflex'in ön süspansiyon burç kiti yapılacaklar listemizde.

-Ultra racing 4 nokta alt kule gergisi (üst var) ayrıca denk gelirse arka gergi,

Açıkçası kozmetik değişiklikler harici güvenli ve keyifli bir şekilde yüklenebilecekler listemizde başka bir şey kalmadı

Yapılacak listemde geriye kalan şeyler olur da daha merkezi ve yolları güzel olan bir şehre geçecek olursam olacaklar. Köstebek çukurlu, eğrili yükseltili yollarda tamamen taş gibi bir arabayla gezmek istemiyorum.


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


Kuti147

    Çevrimdışı
  • *
  • Kayıt Tarihi
    03 Mart 2013, 10:53:27
  • İleti: 261
  • 32 Mesajı Toplam
    45 Kere Beğenildi
Veysel valla helal olsun. Haber almayalı baya güzel işler yapmışsın 147 de Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap maşallah tekrardan


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Veysel valla helal olsun. Haber almayalı baya güzel işler yapmışsın 147 de Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap maşallah tekrardan
Teşekkür ederim Kutay. Alfa cemiyetlerinden uzaklaşmış olmak alfadan uzaklaştırmadı. Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş YapResimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

D2 racing street 36 way adjusting coilover...

Uygun bir zamanda montajını halledeceğim.

Dün angel led cob denilen sislerden taktım mecburiyeten ıntercooler montajı sonrası orjinal olanları çıkarmıştım. Parkları da beyaz ampullere çevirdim.

Uygun bir vakitte tampon ızgara meselesini de halledeceğim plastik şu peteklerı kullanarak. Çıkacak sonuca göre çıkma bi scudetto alıp giulia benzeri görüntüyü de oluşturmak istiyorum.

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Geriye kalan bi nano boya koruma işimiz var. Sonrası için akılda kalan yapılacak bir yok Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap


preacher

    Çevrimdışı
  • Üye
  • *
  • Kayıt Tarihi
    09 Ocak 2015, 20:57:11
  • İleti: 131
  • 11 Mesajı Toplam
    11 Kere Beğenildi
Bayağı uzun zaman olmuş güncellemeyeli. Bir güncel çekelim. Önden çektiğim amatör resimler gelsin:


Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Resimlerin Görüntülenmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap

Satış konusunu buraya da açtım. Benzer kondisyon ve dolulukta dünyada eşine az rastlanır hale getirdim ve tüm bunları yaparken çokça keyif aldım. Bir kaç göz tırmalayan detay var ancak vaktim ve sonucunda verim alabileceğim ortamım olmadığı için halledemedim. İlgilenen arkadaşlar olursa eğer aracım satılıktır. Konusu burada çok detaylı olmasa da var, yaptıklarımı sahibinden başlığında özetledim zaten. Yaklaşık 3 yıldır birlikteliğimiz fazlasıyla güzeldi ancak kendisi bende saplantı haline geldiği için ayrıca 2. ek bir araç almam mantıklı olmadığından satmam benim için en doğrusu olacak.

Yine de sat(ıl)mazsa(m) yapacaklarım:

- Eibach viraj demirleri
- Strongflex komple ön takım burcu
- Arka üst kule gergisi
- Foliatec ile kaliper boyası yenileme (sarı ya da kırmızı)
- Çelik fren hortumları - delikli oluklu diskler ve racing tip balatalar
- Kaputun taş izlerinden arındırılma amacıyla boyanması, aynı sebeple tamponun tekrar elden geçmesi, ardından mini göçüklerin giderilmesi ve kozmetik yenilemeler
- yazılımı soft yazılımdan yukarı çıkarıp bir adet maxi display ile kontrolü yükseltip pist günlerine gidecek 2. araç halinde kullanmak.


Seo4Smf Tagleri: aranızdayım sorularım ancak 
 

Forum Yasal Uyarı
Forum Sistemi: SMF 2.0.11 | SMF © 2011, Simple Machines
Seo4Smf 2.0 © Smf Mod Smf Destek

Uyarı:Sitemizdeki Materyallerin Kaynak Belirtilmeden Başka Sitelerde Yayınlanması Yasaktır.

Sitemiz Bir Paylasim Forum sitesidir Bu nedenle yazı, resim ve diğer materyaller sitemize kayıtlı üyelerimiz tarafından kontrol edilmeksizin eklenebilmektedir. Bu nedenden ötürü doğabilecek yasal sorumluluklar yazan kullanıcılara aittir. Sitemiz hak sahiplerinin şikayetleri doğrultusunda yazı ve materyalleri 48 Saat içerisinde sitemizden kaldırmaktadır.
Bildirimlerinizi sikayet@alfaturk.com adresine yollayabilirsiniz.